ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تهیه فهرستی از پیشنهادات همکاری دانشگاه گیلان و آستراخان

تهیه فهرستی از پیشنهادات همکاری دانشگاه گیلان و آستراخان

وزیر آموزش و علوم آستراخان از تهیه فهرستی از پیشنهادات همکاری میان دانشگاه گیلان و آستراخان روسیه جهت اجرایی شدن مصوبات تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، پروفسور ویتالی گوتمان امروز دوشنبه در نشست با روسای دانشگاه گیلان با بیان اینکه استان آستراخان دارای 35 دانشگاه است، اظهار کرد: این دانشگاه‌ها از مرتبه علمی بالا و تاریخچه بسیار خوبی برخوردارند و دانشجویان بسیاری علاقمند به شرکت در این دانشگاه‌ها هستند.

پروفسور گوتمان با بیان اینکه 15 هزار دانشجو در دانشگاه دولتی آستراخان مشغول به تحصیل هستند، یادآورشد: 12 هزار دانشجو نیز در دانشگاه‌های فنی این استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه مشکلی در زمینه توسعه همکاری‌های علمی میان دو کشور نخواهیم داشت، گفت: فهرست دقیقی باید از موضوعات همکاری میان دو دانشگاه مشخص شود تا در جهت اجرایی کردن مصوبات و پیشنهادات تلاش شود.

مسئول مراکز آموزش عالی آستراخان ضمن اعلام آمادگی در راستای همکاری با پارک علم و فناوری استان گفت: در تمامی دانشگاه‌های آستراخان مراکز پارک علم و فناوری وجود دارد. بنابراین با ایجاد پل ارتباطی می‌توان میان این مراکز فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی را گسترش بخشید.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها نباید تنها در سطح علمی و تحقیقاتی خلاصه شود، افزود: تقویت تعامل میان دانشجویان دو دانشگاه باید مورد توجه باشد.

پروفسور گوتمان درباره پیشنهاد دکتر رضی رییس دانشگاه گیلان مبنی بر آمادگی این دانشگاه جهت برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاه‌های عضو اتحادیه حاشیه دریایی خزر گفت: وزارت آموزش و علوم آستراخان آماده هرگونه پشتیبانی و حمایت از این مسابقات است.

وی ضمن استقبال از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ شرکت‌های دانش بنیان استان در آستراخان گفت: تلاش می‌شود تا این نمایشگاه در حاشیه برگزاری اجلاس روسای جمهور کشورهای عضو اتحادیه حاشیه دریای خزر برپا شود.

به گزارش ایسنا، در این نشست که با حضور وزیر آموزش و علوم، رئیس دانشگاه فنی دولتی و معاون امور بین الملل دانشگاه دولتی آستراخان با مسئولان دانشگاه گیلان در رشت برگزار شد، هر یک از طرفین برای گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 234 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image