ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی فرآیندهای برتر آموزش پزشکی معرفی می شوند

فرآیندهای برتر آموزش پزشکی معرفی می شوند

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری جشنواره شهید مطهری در 9 اردیبهشت گفت: در هفتمین دوره جشنواره شهید مطهری 30 فرآیند برتر در حوزه آموزش پزشکی معرفی می شوند.

دکتر سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هفتمین جشنواره آموزشی شهید مطهری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد در 9 اردیبهشت ماه برگزار می شود و در روزهای 10 و 11 اردیبهشت ماه نیز همایش کشوری آموزش پزشکی در همان دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره به دنبال پیدا کردن روش های نوین و فرآیندهای موفق در عرصه آموزش علوم پزشکی است.

حسینی خاطرنشان کرد: فراخوان این جشنواره در مهرماه سال 92 منتشر شد و فرآیندها در دو سطح دانشگاهی و ملی ارائه شد. جشنواره فرآیندهای برتر در سطح دانشگاهی در تمامی دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شده و پس از آن منتخبین بین 5 تا 8 فرآیند برتر دانشگاهی را به مسابقه کشوری ارائه داده اند.

وی یادآور شد: در این دوره 540 فرآیند برتر از سراسر کشور به مرکز امور هیات علمی رسید که هر فرآیند در دو مرحله توسط سه داور ارزیابی شد و در نهایت 30 فرآیند برتر که یکسال به صورت کامل در دانشگاه آموزش داده شده به عنوان فرآیندهای برتر معرفی شده اند که در روز نهم اردیبهشت معرفی می شوند.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت تاکید کرد : جشنواره در 8 حیطه تخصصی برگزار می شود و سعی شده از هر حیطه ای حداقل چند محصول آموزشی ارائه شود.

آمار بازدید: 172 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image