ارتباط مستقیم با 30734 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان در کازرون

برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان در کازرون

مدیر امور فرهنگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون از برگزاری بیست و نهمین دوره جشنواره سراسری مسابقات قرآن کریم دانشجویان در این دانشگاه خبر داد.


ابراهیم آروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: بیست و نهمین دوره جشنواره سراسری مسابقات قرآن کریم دانشجویان، مرحله دانشگاهی با حضور نفرات برتر دانشگاه‌های استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان در اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار می‌شود.

وی افزود: فایل ارسالی 167 نفر از برگزیدگان رشته‌های شفاهی شامل تلاوت تحقیق و ترتیل توسط دانشگاه‌های استان‌های منطقه 5 فرهنگی کشور شامل فارس، خوزستان، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان توسط داوران مجرب و بین‌المللی مورد ارزیابی قرار گرفته و نفرات برتر به‌زودی اعلام می‌شوند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون تصریح کرد: در بخش‌های حفظ و کتبی آزمون با نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به صورت همزمان در مرکز استان‌های منطقه 5 فرهنگی کشور روز سه‌شنبه نهم اردیبهشت ماه جاری برگزار و آثار برای داوری به دانشگاه سلمان فارسی ارسال می‌شود.

وی با اشاره به فراهم کردن تمهیدات لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات در دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: تمام بخش‌های دانشگاه به ویژه تشکل‌های دانشجویی و کانون‌های‌های فرهنگی دانشگاه، برای بهتر برگزار شدن این مسابقات مشارکت فعال دارند.

آروند اضافه کرد: تاکنون کمیته‌های فرهنگی، روابط عمومی و تبلیغات، نظارت و ارزیابی، پشتیبانی، پذیرش، پذیرایی و اسکان، ایاب و ذهاب، امور اداری و مالی تشکیل شده‌اند که مشغول فراهم کردن مقدمات مسابقه هستند.

دبیر اجرایی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان منطقه 5 فرهنگی کشور در ادامه ابراز امیدواری کرد؛ که بتوانند با برگزاری این برنامه گامی کوچک در راستای فراهم آوردن زمینه‌ای برای انس بیشتر دانشجویان با کلام الهی و همچنین نشر فضای معنوی و عطرآگین قرآن در محیط دانشگاه که همواره مورد اهتمام مقام معظم رهبری بوده است، بردارند.

وی در پایان بالا بردن سطح فرهنگ قرآنی در دانشگاه و ایجاد انس بیشتر دانشجویان با مفاهیم قرآن و شناسایی استعدادهای برجسته قرآنی را از جمله اهداف این مسابقات عنوان کرد.

آمار بازدید: 166 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image