ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد قائم مقام دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی: باید اعتباربخشی در واحدهای درمانی جدی‌تر شود

قائم مقام دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی: باید اعتباربخشی در واحدهای درمانی جدی‌تر شود

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی در نشست مدیران و معاونان حوزه علوم پزشکی، گفت: باید به اعتبار بخشی واحدهای درمانی دانشگاه آزاد اسلامی جدی تر پرداخته شود.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر باقر لاریجانی قائم مقام حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با بیان این که باید اعتبار بخشی در واحدهای درمانی جدی تر نگاه شود، اظهار داشت: سند توسعه علوم پزشکی که چندی پیش به تصویب رسید بیشتر بر توسعه کیفی تاکید دارد.

لاریجانی افزود: شرط دستیابی به توسعه کیفی ایجاد هم افزایی کاری میان بخش های مختلف حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی به سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری درحوزه سلامت اشاره کرد و گفت: این سیاست ها پشتوانه نقشه توسعه نظام سلامت کشور و دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

لاریجانی با اشاره به برنامه های حوزه علوم پزشکی، گفت: توجه به بهداشت فردی، سلامت معنوی و ایجاد شرکت های دانش بنیان از جمله موارد است که در سند توسعه به آن اشاره شده است.

آمار بازدید: 155 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image