ارتباط مستقیم با 30682 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دانشکده دندانپزشکی همدان جزو 5 دانشکده برتر کشور

دانشکده دندانپزشکی همدان جزو 5 دانشکده برتر کشور

رییس دانشکده دندانپزشکی همدان گفت: دانشکده دندانپزشکی همدان در غرب کشور به عنوان یک نقطه اتکا بوده و در سطح کشور نیز جزو پنج دانشکده برتر دندانپزشکی قرار دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محسن دالبند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشکده دندانپزشکی همدان طی سال‌های اخیر از رشد بسیار چشمگیری برخوردار بوده است، افزود: این دانشکده جزو پنج دانشکده برتر کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: دانشکده دندانپزشکی همدان در غرب کشور به عنوان یک نقطه اتکا بوده و از کیفیت آموزشی قابل قبولی برخوردار است.

رئیس دانشکده دندانپزشکی همدان خاطرنشان کرد: این دانشکده جزو دانشکده رفرانس در غرب کشور بوده و در امور پژوهشی موفق به انجام اقدامات موثری شده است.

وی با بیان اینکه در این دانشکده 10 رشته تخصصی به دانشجویان آموزش داده می‌شود، گفت: فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها از نظر سطح آموزشی، در جایگاه خوبی قرار دارند.

دالبند تصریح کرد: 93 درصد از دانشجویان شرکت‌کننده در آزمون بورد از این دانشکده موفق به کسب نتایج درخشانی شده‌اند.

وی در ادامه سخنانش در پاسخ به سئوالی در خصصو چرایی گرانی ایمپلنت گفت: دلیل این امر به مواد و اجزای آن برمی‌گردد زیرا مجبور به واردات آن از خارج کشور هستیم.

رئیس دانشکده دندانپزشکی همدان در پایان سخنانش با بیان اینکه محققان و پژوهشگران کشور سعی بر ساخت اجزای آن در داخل کشور را دارند، ابراز امیدواری کرد با این اتفاق، در این عرصه نیز شاهد تحول بزرگی باشیم.

آمار بازدید: 261 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image