ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افتتاح 2 کرسی یونسکو در دانشگاه تهران/ دیدار مدیرکل یونسکو با رئیس جمهور

افتتاح 2 کرسی یونسکو در دانشگاه تهران/ دیدار مدیرکل یونسکو با رئیس جمهور

2 کرسی یونسکو امروز در مراسمی با حضور مدیر کل یونسکو در دانشگاه تهران افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسین سالارآملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین المللی در حاشیه حضور ایرینا بوکوآ مدیر کل یونسکو گفت: خانم بوکوآ بعد از 10 سال به دعوت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد ایران شد. هدف از حضور ایشان همکاری دو طرفه و تعمیق همکاری ها بین جمهوری اسلامی ایران و یونسکو است.

وی ادامه داد: یونسکو یکی از نهادهای بین المللی است که نزدیک ترین ایده ها را با ایده جمهوری اسلامی دارد و مسائلی را که مطرح می کند به ایده های جمهوری اسلامی نزدیک است.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل تصریح کرد: به عنوان مثال یونسکو مسائل فرهنگی را مطرح می کند که انقلاب اسلامی ما نیز یک انقلاب فرهنگی بود تحصیل برای همه را مطرح می کند که ما نیز در قانون اساسی تحصیلات رایگان را داریم. تحصیل برای تمام عمر را مطرح می کند که ما نیز در آموزه های اسلامی و جمهوری اسلامی بر آن تاکید داریم و تمام این موارد موارد مشترک بین جمهوری اسلامی و ایده آل های یونسکو است که برخی از این ایده آل ها را ما به نتیجه رسانیدم.

وی ادامه داد: محورهای دیگری که می توان به آن اشاره کرد آزادی در دستیابی به اطلاعات و دانش و آزادی بیان است که جمهوری اسلامی در این زمینه حرف برای گفتن دارد. همه اینها باعث شده که ما همکاری گسترده ای با یونسکو داشته باشیم.

سالار آملی تصریح کرد: خانم بوکوآ امروز با دکتر ظریف جلسه داشته و در جلسه خصوصی که برگزار شد مسائل مهمی مطرح شد.

وی بعدازظهر نیز با وزیر علوم دیدار دارد و عصر امروز نیز با وزیر آموزش و پرورش دیدار خواهد کرد و فردا صبح نیز به دلیل اینکه یونسکو قصد دارد همکاری جدی در بازسازی بم داشته باشد از منطقه زلزله زده بم بازدید خواهد داشت.

وی بازدید از شهر اصفهان و شیراز را از برنامه های مدیر کل یونسکو اعلام کرد و گفت: وی روز سه شنبه به تهران برمی گردد و با رئیس جمهور دیدار می کند.

قائم مقام وزیر علوم درباره افتتاح کرسی های یونسکو در دانشگاه تهران نیز گفت: ما 7 الی 8 تفاهم نامه در یونسکو داریم که براساس آن 2 کرسی در دانشگاه تهران افتتاح می شود.

آمار بازدید: 235 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image