ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ظرفیت دانشگاه‌ها در مسیر توسعه کشور قرار می‌گیرد

ظرفیت دانشگاه‌ها در مسیر توسعه کشور قرار می‌گیرد

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ظرفیت دانشگاه‌های کشور در مسیر توسعه همه‌جانبه کشور و استان قرار می‌گیرد که در این بین باید توانمندی محققان، پژوهشگران و اساتید دانشگاهی را غنیمت شمرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، گودرز صادقی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته زن در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: تا زمانی که مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی به کمک حوزه اجرایی و عملیاتی بخش‌های مهم صنعتی و اقتصادی نیایند، نمی‌توانیم از چالش‌ها و موانعی که امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، بیرون بیاییم.

وی اهمیت توسعه و تقویت مراکز علمی و دانشگاهی با اصل قرار دادن محور اعتدال و اعتبار علمی و تحقیقاتی را یادآور شد و تصریح کرد: ما باید در همه زمینه‌ها الگوی مناسب در توسعه پایدار ارائه کنیم و در این زمینه مراکز علمی و دانشگاهی از جایگاه شایسته‌ای برخوردارند.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی ابراز امیدواری کرد با انجام وظایف در قبال جامعه و بدون لحاظ حجم و فضای فعالیت بتوانیم آن طور که شایسته مردم ما و رضایت شهداست، عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی با تشریح ابعاد زندگی فاطمه زهرا (س) از نیاز جامعه به فاطمه‌شناسی سخن گفت.

حجت‌الاسلام احمد شجاعی با اشاره به اهمیت جایگاه سالاری در اسلام، احترام متقابل همسران را لازم دانست و خاطر نشان کرد: مادران نقطه اتکا زندگی بشرند.

آمار بازدید: 140 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image