ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بهره‌گیری از تفکرات تشکل‌های دانشجویی در تولید دکتر سلام

بهره‌گیری از تفکرات تشکل‌های دانشجویی در تولید دکتر سلام

کارگردان مجموعه دکتر سلام با اشاره به بهره‌گیری از تفکرات تشکل‌های دانشجویی در تولید این برنامه گفت: در اتاق فکر برنامه دکتر سلام سعی کردیم از بدنه تشکل‌های دانشجویی بهره‌گیری کنیم.


محمدعلی صدری‌نیا کارگردان مجموعه دکتر سلام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به روند تولید این برنامه گفت:‌ برنامه‌هایی که در حوزه اجتماعی با نام طنز آگاهی‌بخش تولید می‌شوند در شبکه‌های ماهواره‌ای افزایش یافته و دارای تأثیرگذاری هستند به طوری که در اوج فتنه 88 برنامه پارازیت پخش می‌شد زیرا فضای طنز خبری سبب می‌شود تا اقشار مختلف که حتی اخبار را پیگیری نمی‌کنند نیز درگیر مسائل سیاسی شوند.

وی افزود: این کار در کشور ما به صورت جدی اتفاق نیفتاده بود، از ابتدای سال گذشته قسمت اول مجموعه دکتر سلام را تولید کردیم تا با یک فضای طنز در حوزه وسیع‌تری تأثیرگذار باشیم که پس از تولید چند قسمت از آن متوجه شدیم 250 دانشگاه در فضای انتخابات این مجموعه را اکران کردند و حتی در مدارس بلوتوث شد.

صدری‌نیا افزود: شش ماه از تولید مجموعه دکتر سلام در دولت دهم و شش ماه از آن در دولت یازدهم بود ولی آنچه مشاهده کردیم این بود که ظرفیت نقد در کشور به اندازه‌ای بالا رفته است که واکنش نامناسبی ندیدیم.

کارگردان مجموعه دکترسلام اظهار داشت: در تولید این برنامه سعی کردیم در اتاق فکر برنامه از بدنه دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی بهره‌گیری کنیم و کار را آنطور که به صلاح جامعه است پیش ببریم زیرا معیار و مبنای ما در چارچوب نظام است.

وی در رابطه با ادامه این برنامه گفت: تا جایی که حرف برای گفتن داریم سعی می‌کنیم برنامه را به صورت خلاقانه و پویا پیش ببریم.

آمار بازدید: 156 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image