ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شرایط انتقال و میهمانی دانشجویان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲

شرایط انتقال و میهمانی دانشجویان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه شرایط انتقال و میهمانی دانشجویان در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ در این دانشگاه را تشریح کرد.


حسین پار در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: دانشجوی متقاضی بایستی با اطلاع کامل از شرایط آئین نامه میهمانی و انتقال درخواست خود را مبنی بر نوع آن (۲ نیمسال میهمانی،‌ تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال) در سامانه خدمات آموزشی دانشجویی وزارت علوم به آدرس www.msrt.gov.ir ثبت کنند.

وی افزود: زمان اعلام شده برای این مهم از 31 فروردین تا 31 اردیبهشت ماه جاری است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: پس از ثبت درخواست دانشجویان در سامانه خدمات باید با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده، اسکن و ضمیمه تقاضا کنند.

پار خاطرنشان کرد: دانشجوی متقاضی، مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرایط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده امکان میهمانی یا انتقال را از خود سلب خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه اظهارکرد: دانشجویان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت آیین نامه‌های مرتبط به آدرس سامانه فوق الذکر می‌توانند به اداره کل آموزش دانشگاه مراجعه کنند.

آمار بازدید: 176 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image