ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه "عزم ملی" و"مدیریت جهادی" دو راهکار رفع دغدغه‌های اقتصادی و فرهنگی

"عزم ملی" و"مدیریت جهادی" دو راهکار رفع دغدغه‌های اقتصادی و فرهنگی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از"عزم ملی" و"مدیریت جهادی" به عنوان دو اکسیر و راهکار برای مرتفع کردن دغدغه‌های اقتصادی و فرهنگی گفت: برای اینکه مسائل فرهنگی حل شوند و شاهد رشد فرهنگ و حفظ ارزشها در فضای فرهنگ اسلامی باشیم نیاز است مسائل و مشکلات اقتصادی مرتفع شوند.


دکتر غلامرضا واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه سمنان، با اشاره به اینکه هر ساله مقام معظم رهبری با رصد کردن مشکلات جامعه پیامی را به عنوان شعار سال مطرح می‌کنند، افزود: رهبر معظم انقلاب تهدیدها، فرصت‌ها و ضعف‌ها را مورد مطالعه قرار داده و بر اساس نیاز کشور و مشکلات آن شعار امسال را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه دو موضوع اقتصاد و فرهنگ به صورت کارشناسانه در کنار هم آورده شده‌اند، افزود: برخلاف اینکه برخی‌ها رابطه بین اقتصاد و فرهنگ را زیربنایی و روبنایی بیان می کنند من معتقدم اقتصاد و فرهنگ لازم و ملزوم یکدیگر هستند و برای رشد و توسعه فرهنگی حل مسائل اقتصادی بسیار مهم است و آوردن فرهنگ در کنار اقتصاد نیز نشان می دهد که موضوع فرهنگ بسیار ریشه‌ای است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان خاطر نشان کرد: عزم ملی و مدیریت جهادی نیز راهکار دو دغدغه اقتصاد و فرهنگ هستند و برای توسعه و رونق این دو باید از عزم ملی و مدیریت جهادی بهره برد.

وی با اشاره به ضرورت تبیین و روشنگری مفهوم " عزم ملی " در قالب نشستها و همایشها از سوی مدیران و مسئولان افزود: برای توسعه اقتصاد و فرهنگ در جامعه به یک وفاق و همدلی جمعی نیاز است.

واعظی مدیریت جهادی را یکی از دو بال پرواز به سوی رشد فرهنگی و اقتصادی عنوان کرد و گفت: مدیران باید با اخلاص، گذشت و ساده زیستی و در یک کلمه جهادوارانه کار کنند و سبک مدیریت 8 سال جنگ تحمیلی را برای پیشبرد امور مد نظر قرار دهند.

آمار بازدید: 119 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image