ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه "پرنیا" به دنبال راه‌اندازی لباس فرم دانشگاه نیست

"پرنیا" به دنبال راه‌اندازی لباس فرم دانشگاه نیست

طرح پرنیا با حضور دبیر کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد در دانشگاه الزهرا(س) افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» ایسنا،عاطفه امرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) دراین باره گفت: طرح پرنیا که از دو سال پیش کلید خورد، از جمله کارهای دانشجویی است که در آن قرار است نیازهای اولیه دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه را تامین کند.

وی با تاکید بر اینکه این طرح برای اولین بار و به صورت پایلوت در دانشگاه الزهرا(س) انجام می‌شود، گفت: قیمت مانتو و روپوش‌های تولید شده در طرح پرنیا 20 تا 30 درصد کمتر از تولید بازار است و امیدواریم که باعث استقبال و توسعه‌ این طرح در دانشگاه‌های دیگر نیز شود.

همچنین حمید قبادی دبیر کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد اسلامی نیز در رابطه با این طرح گفت: طرح پرنیا به دنبال راه‌اندازی لباس فرم دانشگاه نیست؛ بلکه تلاش برای ارتقای قدرت انتخاب مردم با کاربردهای مختلف در چارچوب الگوی ایرانی - اسلامی است.

وی همچنین این طرح را کمکی برای افزایش نگاه هنری به مد، لباس و تجاری سازی آن دانست و یادآور شد: هر دانشگاهی خواهان انجام این کار باشد بلافاصله دستور اجرایی آن در اختیارش قرار می‌گیرد.

قبادی با ابراز خوشنودی از ایجاد بازار کار توسط دانشگاه گفت: این طرح توسط خود دست اندرکاران حوزه‌ دانشگاه اجرا می‌شود و طبیعتا یکی اهدافش اجرای طرح‌های دانشجویان و به تولید انبوه رساندن آن است که در کنار آن تولید کنندگان نیز حضور داشته و بخش فروش را بر عهده دارند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 218 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image