ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آمادگی ایران برای پذیرش دانشجوی ژاپنی در رشته‌های ایران شناسی و اسلام شناسی

آمادگی ایران برای پذیرش دانشجوی ژاپنی در رشته‌های ایران شناسی و اسلام شناسی

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل در دیدار با سفیر ژاپن و نماینده ارشد جایکا در ایران برگسترش همکاری‌های مشترک علمی و گسترش و تعمیق این همکاری ها تاکید کرد . به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر سالار آملی در این دیدار با اشاره به سوابق همکاری های دوستانه بین مردم ایران و ژاپن، همکاری بین دو کشور در زمینه های دانشگاهی و دانشجویی و تبادل تجربیات ، انجام پروژه های مشترک بین دو کشور و همکاری های چند جانبه برای بازسازی نیروهای انسانی در کشور افغانستان را تشریح کرد .


وی در خصوص وضعیت دانشجویی در ایران اظهار داشت: ما در حدود پنج میلیون نفر دانشجوی در حال تحصیل داریم که بیش از نیمی از آنها خانم هستند و این در حالی است که ظرفیت های زیادی در زمینه تحصیل در دانشگاه های ایران برای کشورهای همسایه وجود دارد.

وی همچنین در خصوص برنامه های بورس و پذیرش و اعزام دانشجو بین دو کشور اظهار داشت : ما در تلاش دستیابی به حداکثر بهره وری هستیم و آمادگی داریم در زمینه های ادبیات فارسی و ایران شناسی و اسلام شناسی از کشور ژاپن دانشجو پذیرش کنیم .

در ادامه این دیدار سفیر ژاپن نیز ضمن اظهار خرسندی و اعلام امادگی برای توسعه همکاری های دو و چند جانبه اعلام کرد که برای هماهنگی های هر چه بیشتر مباحث این دیدار را به اطلاع دولت ژاپن می رساند .

آمار بازدید: 179 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image