ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش موظف به استخدام مربيان پيش‌دبستاني و خريدخدمتي‌ها مي‌شود (28 شهریور 91)

آموزش و پرورش موظف به استخدام مربيان پيش‌دبستاني و خريدخدمتي‌ها مي‌شود (28 شهریور 91)

سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس اظهار داشت: طرحي در جلسه روز گذشته كميسيون به تصويب رسيد كه در صورت تصويب نهايي آن، وضعيت مربيان پيش‌دبستاني و معلمان خريد خدمت مشخص شده و آموزش و پرورش موظف مي‌شود ظرف دوسال آينده اين افراد را بر اساس اولويت‌هاي موجود در قانون به استخدام خود درآورد.


عباس مقتدايي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، خاطرنشان كرد: وزير آموزش و پرورش با حضور در جلسه روز گذشته كميسيون، پاسخگوي سوالات نمايندگان پيرامون اصلاح قانون تعيين تكليف معلمان حق‌التدريسي و مربيان پيش‌دبستاني بود.

به گفته وي، علاوه بر حضور وزير در جلسه، گزارشي پيرامون جلسه ويژه سند تحول بنيادين آموزش و پرورش كه با حضور وزير آموزش و پرورش، دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي و اعضاي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد، به اطلاع اعضاي كميسيون رسيد.

وي افزود: موضوع ديگري كه در اين جلسه بررسي شد اصلاح ماده 17 قانون تعيين تكليف معلمان حق‌التدريسي بود، همچنين طرحي كه در قالب آن دانشجويان ورودي سال 88 مراكز تربيت معلم مشمول امتيازات خاص ساير فارغ‌التحصيلان مراكز تربيت معلم مي‌شوند نيز در كميسيون به تصويب رسيد و در هفته‌هاي آينده به هيات رئيسه براي مطرح شدن درصحن علني ارسال خواهد شد.

کلمات کلیدی: استخدام مربيان پيش‌دبستاني، استخدام خريدخدمتي‌ها، استخدام آموزش و پرورش، استخدام مربیان در آموزش و پرورش، استخدام خرید خدمتی ها در آموزش و پرورش

آمار بازدید: 2448 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
درانتظار سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۸

خدایا واقعا میشود؟ ماامید واریم. توکل به خدای بزرگ....