ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه بورسیه‌های جدید در اندونزی

بورسیه‌های جدید در اندونزی

دولت اندونزی با هدف افزایش دانشجویانِ مقطع تحصیلات تکمیلی،‌ بورسیه تحصیلی جدیدی را با عنوان «بورسیه ریاست‌جمهوری» ارائه می‌دهد که از سوی دانشگاه‌های مطرح جهان قابل پذیرش است.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشجویان متقاضی در اندونزی می‌بایست پیش از ارائه درخواست برای دریافت این بورسیه بین‌المللی باید در دانشگاه‌های خارجی پذیرش شوند. این بورسیه تحصیلی به منظور پوشش هزینه‌های تحصیل در 50 دانشگاه برتر جهان در کشورهای چین، کانادا، استرالیا، ژاپن، سوئیس، آلمان، فرانسه، آمریکا، کره جنوبی، انگلیس، سنگاپور، دانمارک، مصر و عربستان سعودی اختصاص داده شده است. در میان دانشگاه‌هایی که این بورسیه تحصیلی را می‌پذیرند می‌توان از دانشگاه‌های مطرحی چون هاروارد، کلمبیا، کمبریج و آکسفورد نام برد.

به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورلدنیوز، «سوسیلو بامبانگ یودویونو»، رئیس جمهور اندونزی درباره اختصاص این بورسیه تحصیلی گفت: این بورسیه برای تربیت مدیران آینده که می‌توانند آینده این کشور را برای 10 یا 20 سال بعد به دست بگیرند، اختصاص می‌یابد چرا که اندونزی قصد دارد نه تنها به عنوان یک اقتصاد نوظهور بلکه به عنوان یک کشور پیشرفته معرفی شود.

«محمد نوح»، وزیر آموزش و فرهنگ اندونزی نیز گفت: دولت اندونزی سالانه 1000 بورسیه تحصیلی برای متقاضیان اعطا می‌کند.

آمار بازدید: 300 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image