ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ادامه گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد/ اقتصاد مقاومتی در دانشگاهها

ادامه گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد/ اقتصاد مقاومتی در دانشگاهها

کمیسیون آموزش ، تحقیقات و فناوری مجلس در هفته جاری موضوع گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی را ادامه می دهد و پس از آن مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی و با حضور وزرای علوم، بهداشت، آموزش و پرورش، تعاون و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در روز یکشنبه 31 فروردین تبادل اخبار و ادامه ارائه گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی مطرح می شود.

روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه جلسه مشترک کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و ادامه مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی و جمع‌ بندی در این خصوص با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور و معاونین پژوهشی دستگاههای مزبور انجام می گیرد.

برنامه روز سه‌شنبه 2 اردیبهشت ماه کمیسیون آموزش به جلسه هیأت رئیسه کمیسیون و رؤسای کمیته‌ها و دعوت از وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخگویی به سؤالات و دیدار از مراکز آموزشی استان سیستان‌و‌ بلوچستان اختصاص دارد.

کارگروههای کمیسیون آموزش مجلس نیز در هفته جاری جلسات تخصصی خود را شامل جلسه کمیته آموزش عالی و آموزش پزشکی و کمیته آموزشهای مهارتی، دیدار کمیته آموزش‌عالی و آموزش پزشکی و کمیته آموزشهای مهارتی از مراکز آموزشی و جلسه کمیته اسلامی شدن دانشگاهها ادامه می دهند.

آمار بازدید: 201 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image