ارتباط مستقیم با 30605 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی خونریزی قلبی نداشتند

دانشگاه های علوم پزشکی خونریزی قلبی نداشتند

رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت گفت: گزارشی مبنی بر موضوع نشت اطلاعات یا اصطلاح خونریزی قلبی از سایت های دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی پزشکی ارائه نشده است.




دکتر پیام کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به موضوع از رده خارج شدن سیستم عامل ویندوز ایکس پی و احتمال آسیب دیدن سرورهای اطلاعات دانشگاه ها افزود: در چند سال اخیر دانشگاه ها به سمت به روز کردن سیستم عامل رایانه های مرکزی و مورد استفاده خود حرکت کرده بودند و به همین دلیل در این روزها که موضوع از رده خارج شدن سیستم عامل ویندوز ایکس پی مطرح است مشکلی به ما گزارش نشده است.

وی افزود: موضوع دیگری که با عنوان نشت اطلاعات یا اصطلاح خونریزی قلبی برای سایت های اطلاع رسانی مطرح شده است در روزهای اخیر پیگیری شده و گزارشی در این زمینه از سوی دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی اعلام نشده است.

کبیری خاطرنشان کرد: البته پیش از این در اعلام ایمیل های هک شده سازمانی نام دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح شده بود که در اخبار بعدی اعلام شد که تنها ایمیل های صدا و سیما بوده اما بازهم پیگیری های ما در وزارت بهداشت نشان می دهد که ایمیل های سازمانی در حوزه علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت مشکلی نداشته اند.


آمار بازدید: 208 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image