ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری آغاز ثبت‌نام در آزمون دکترای مدرسی معارف اسلامی

آغاز ثبت‌نام در آزمون دکترای مدرسی معارف اسلامی

دانشگاه معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها برای شرکت در آزمون دکترای مدرسی معارف از یکم تا 31 اردیبهشت ثبت نام می‌کند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دانشگاه معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها از خانم‌ها و آقایان برای شرکت در آزمون دکترای مدرسی معارف از یکم تا 31 اردیبهشت ثبت نام می‌کند.

بنابراین گزارش، علاقمندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانشگاه معارف اسلامی به نشانی www.maaref.ac.irمراجعه کنند.

لازم به ذکر است، این آزمون به منظور تربیت مدرسین گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشور برای نیم سال دوم سال تحصیلی 93-94 از طریق آزمون اختصاصی در مقطع دکتری مدرسی معارف اسلامی در گرایش‌های پنجگانه ( مبانی نظری اسلام ، اخلاق اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی، قران و متون اسلامی دانشجو می‌پذیرد.

براین اساس، کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 19 و 20شهریور سال 93 از طریق سایت دانشگاه معارف اسلامی بصورت اینترنتی توزیع می‌شود و تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه 21 شهریور خواهد بود.

برپایه این گزارش، محل برگزاری آزمون در قم است و نشانی دقیق آن در روز توزیع کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .

آمار بازدید: 383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image