ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی رتبه ششم دانشگاه علوم پزشکی قزوین در جلب رضایت مردم

رتبه ششم دانشگاه علوم پزشکی قزوین در جلب رضایت مردم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین گفت: این دانشگاه در زمینه جلب رضایت خدمت گیرندگان رتبه ششم را در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور داراست.


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز به مناسبت هفته سلامت که امسال، برای نخستین‌بار از یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قزوین به همراه تعدادی از مدیران این دانشگاه با آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین در این نشست که در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سطح استان رتبه 11 و در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور رتبه ششم را در زمینه جلب رضایتمندی خدمت‌گیرندگان دارد.

علی‌اکبر زینالو افزود: ابلاغ نظام جامع سلامت، الگو قرار دادن قزوین برای سایر دانشگاه‌ها و بهبود وضعیت توزیع دارو به همراه تعدیل قیمت آن، اتفاقات خوب حوزه سلامت کشور است که تا 20 روز آینده اعلام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین با اشاره به تلاش‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌های جهادی مدیران و کارکنان واحدهای کشیک این دانشگاه در ایام تعطیلات نوروزی گفت: طی این مدت در حوزه بهداشت و در مراکز بهداشتی درمانی استان، افزون بر 62 هزار نفر از شهروندان و مسافران نوروزی، از معاینه پزشک و خدمات تزریقات و پانسمان استفاده کردند.

وی با اشاره به انجام 645 بازدید کارشناسان بهداشتی از مکان‌های عمومی و تهیه مواد غذایی افزود: همچنین در تعطیلات نوروز سال جاری کلرسنجی آب آشامیدنی به تعداد 819 مورد، معرفی 50 متخلف بهداشتی به مراجع قضایی و تعطیل کردن دو واحد به علت تخلف بهداشتی در سطح استان قزوین صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: در حوزه درمان نیز در همین مدت علاوه بر داشتن 199 بازدید نظارتی کارشناسان، افزون بر یک هزار و 654 عمل جراحی در 14 مرکز آموزشی درمانی و بیمارستان فعال استان انجام شده است.

در این دیدار معاونان بهداشتی، دانشجویی و فرهنگی، غذا و دارو، آموزشی و درمان به همراه جمعی از مشاوران و مدیران این دانشگاه نیز حضور داشتند.

آمار بازدید: 204 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image