ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تمدید مهلت شرکت در نوزدهمین جشنواره قرآنی دانشگاهیان

تمدید مهلت شرکت در نوزدهمین جشنواره قرآنی دانشگاهیان

نوزدهمين جشنواره کشوري قرآن و عترت ويژه اعضای هیات علمي، دانشجويان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی برگزار مي شود و متقاضيان تا پايان فروردين مي توانند نسبت به نام نويسي اقدام کنند.




به گزارش خبرنگار مهر، این جشنواره در بخشهای شفاهی، کتبی، فناوری اطلاعات، ادبی، هنری، پژوهشی و نشریات برگزار می شود که ‌بخش های شفاهی، کتبی و پژوهشی ویژه سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان بوده و بخش های فناوری اطلاعات، ادبی، هنری در این دوره فقط مختص دانشجویان است.

بخش کتبی در مرحله دانشگاهی اواخر فروردین و مرحله کشوری اواخر اردیبهشت 1393 برگزار مي شود. دبیرخانه مرکزی جشنواره زمان برگزاری مرحله نهایی جشنواره را مردادماه اعلام کرده است.

ثبت نام در جشنواره بصورت الکترونیکی و از طریق سایت http://farhangi.behdasht.gov.ir/index.aspx?siteid=94&pageid=23861 صورت می گیرد و منابع و آیین نامه مسابقات نیز در همین آدرس اینترنتی موجود است.

بر اساس آمار اعلامی از سوی دبیرخانه جشنواره هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کاشان، سبزوار، شیراز به ترتیب بیشترین آمار ثبت نامی در نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاهیان را داشته اند.

همچنین تراز ثبت نام هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، یزد، بم، گناباد و شهید بهشتی نیز درخور توجه بوده است.

آمار بازدید: 193 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image