ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی موج "نه به یارانه" در دانشگاه های علوم پزشکی/ 21 هیات رئیسه انصراف دادند

موج "نه به یارانه" در دانشگاه های علوم پزشکی/ 21 هیات رئیسه انصراف دادند

هیات رئیسه و مسئولان و برخی مدیران 21 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی در سراسر کشور در ادامه موج انصراف از دریافت یارانه، از ثبت نام خودداری کردند و بر صرف یارانه ها در بخش سلامت تاکید کردند. به گزارش خبرنگار مهر، پس از اعلام فاز دوم هدفمندی یارانه و آغاز ثبت نام از خانوارهای متقاضی دریافت یارانه نقدی، هیات رئیسه دانشگاه های علوم پزشکی در اطلاعیه های جداگانه اعلام کردند که از دریافت این یارانه انصراف می دهد تا این منابع در اختیار بخش های سلامت و تولید جامعه قرار گیرد.


تاکنون در ادامه این موج روسا، معاونین، مدیران و گروهی از اعضای هیات علمی، روسای دانشکده ها، بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی و شبکه بهداشتی دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی گلستان، همدان، مازندران، جهرم، فسا، کاشان، تربت حیدریه، یزد، زابل، گراش، اردبیل، گناباد، ایرانشهر، شهرکرد، البرز، هرمزگان، ساوه، گیلان، اهواز، کرمان و شیراز اعلام کرده اند در راستای هم گامی با برنامه های دولت برای دریافت یارانه ثبت نام نمی کنند.

این دانشکده ها و دانشگاه ها در بیانیه های جداگانه یادآور شده اند این اقدام در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای دولت است.

آمار بازدید: 257 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image