ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد میثاق دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با شهدا

میثاق دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با شهدا

دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در پایان مراسم یادواره شهدای هسته‌ای میثا‌ق‌نامه‌ای را با شهدا امضاء‌ کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در پایان مراسم یادواره شهدای هسته‌ای میثا‌ق‌نامه‌ای را با شهدا امضاء‌کردند.

در متن این میثاق‌نامه آمده است:

حمد و سپاس خدای متعال را که به برکت تعالیم والای اسلام انسان را از تاریکی جهل به نور علم و معرفت هدایت کرد و به وسیله این نور قلب‌ها را روشن ساخت تا در مسیر تبدیل شدن به انسان عزتمند گام بردارد.

به حق شهدای ما همانانی هستند که خداوند دل‌های آنها را هدایت کرد تا به جمع بهترین بندگان خدا درآیند. شایسته آن است فرد جوان که در گیر و دار زندگی خود با انواع مشکلات درگیری جمسی و ذهنی دارد با نگاهی به زندگانی نورانی شهدا گام‌های خود را همانند آنان بردارد تا بتواند با قلبی مطمئن در جهت اهدافی که خداوند مشخص کرده است، حرکت کند.

اکنون که در آستانه 20فروردین ماه روز انرژی هسته‌ای هستیم ضمن گرامیداشت یاد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب به خصوص شهدای علم و فناوری و همچنین تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اعلام می‌داریم: دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب با اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب با همه شهدایی که در راه اسلام جان خود را فدا کردند به خصوص شهدای علم و فناوری تجدید میثاق می‌کنیم و اعلام می‌داریم در راه رسیدن به این آرمان‌ها به بخصوص در عرصه علم و فناوری کوتاهی نکرده و همچون آنان سنگرهای دفاع از اسلام را حفظ می‌کنیم و از هیچ تلاشی برای تشکیل حکومت جهانی مصلح مزایقه نمی‌کنیم.

آمار بازدید: 277 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image