ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اساتید دانشگاه‌ها در انصراف از یارانه پیشگام شوند

اساتید دانشگاه‌ها در انصراف از یارانه پیشگام شوند

معاون هماهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان گفت: از اساتید دانشگاه‌ها انتظار می‌رود در امر انصراف از یارانه پیشگام شوند.

Tweet

حجت‌الاسلام سیدعلی میرابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نقش و جایگاه دانشگاه در رونق بخشیدن به بخش اقتصاد و فرهنگ در جامعه اظهار کرد: هر کدام از نامگذاری‌ها و انتخاب عناوین از طرف مقام معظم رهبری اشاره به بروز مسایل و مشکلاتی است که در جامعه وجود دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران باید این شعارها را سرلوحه کار خود قرار دهند افزود: در بخش اقتصاد کشور هنوز متحمل تحریم‌های دشمنان انقلاب است و آنها از طریق فشار اقتصادی بر ملت قصد پیشبرد اهداف سیاسی خود را دارند.

این مسئول با تاکید براینکه باید با عزم ملی و مدیریت جهادی تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، گفت: غرب از هر طریق به ویژه از راه ورود در فرهنگ کشورهای در حال توسعه از پیشرفت و رشد این کشورها جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: کشاندن فساد و تباهی در فرهنگ دیگر ملت‌ها از طریق تبلیغات گسترده رسانه‌ای نیز از دیگر راهکارهای دشمن برای جلوگیری از خودکفایی و استقلال کشورهایی مانند ایران است.

معاون هماهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، پیوند دانشگاه با صنعت را مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در توسعه اقتصادی کشور دانست و ادامه داد: اساتید صاحب‌نظر و متخصص باید با ارائه نظریات خود مبتنی بر اقتصاد مقاومتی بر جامعه و افکار عمومی تأثیرگذار باشند.

* اساتید دانشگاه‌ها در انصراف از یارانه پیشگام شوند

وی هدفمندی یارانه‌ها را بخش مهمی از مسایل اقتصادی دانست و یادآور شد: اخیراً با تبلیغاتی که در کشور صورت گرفته است بسیاری از اقشار توانمند از دریافت یارانه برای کمک و بهبود به وضعیت اقتصادی کشور صرفنظر کرده‌اند.

میرابراهیمی ابراز داشت: از استادان دانشگاه‌ها انتظار می‌رود در صورت توانمندی در امر انصراف از یارانه پیشگام باشند.

به گفته وی؛ دریافت یارانه حق افرادی است که به لحاظ کسب درآمد در سطح پایین‌تری نسبت به دیگر افراد قرار دارند تا از این طریق به معیشت آنها نیز کمک شود.

میرابراهیمی با بیان اینکه درآمد دانشگاه آزاد اسلامی از طریق اخذ شهریه‌های دانشجویان است، خاطرنشان کرد: تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها در توسعه اقتصادی تأثیرگذار است.

به گفته وی، برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها در این حوزه انجام شده و برخی از دانشگاه در ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان پیشگام شده‌اند.

آمار بازدید: 206 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image