ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه دانشگاهها نیازهای پیمانی و طرح سربازی را در فراخوان بورس اعلام نکنند

دانشگاهها نیازهای پیمانی و طرح سربازی را در فراخوان بورس اعلام نکنند

معاون مرکز جذب وزارت علوم، تاکید کرد که دانشگاهها در فراخوان بورس و راتبه تحصیلی از اعلام نیازهای پیمانی و طرح سربازی خودداری کنند.امین حکیم در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره فراخوان بورس و راتبه دانشگاهها، گفت: فراخوان بورس یا راتبه تحصیلی در سامانه مرکز جذب وزارت علوم فعال شده و دانشگاهها تا 6 اردیبهشت مهلت دارند نیازهای خود را در سامانه بارگذاری کنند.


وی با یادآوری اینکه متقاضیان هم طی روزهای 10 تا 31 اردیبهشت ماه مهلت دارند در این سامانه برای بورس و راتبه تحصیلی ثبت نام کنند، به چند نکته درباره ثبت نام اشاره کرد و اظهار داشت: متقاضیان در نظر داشته باشند علاوه بر تعیین دقیق رشته و گرایش خود حتماً محل به کارگیری شان را به صورت شفاف مشخص کنند.

به گفته معاون مرکز جذب وزارت علوم، این فراخوان صرفاً برای دانشجویان دکتری یعنی افرادی که متقاضی بورس و راتبه تحصیلی هستند، در نظر گرفته شده و دانشگاهها از اعلام سایر نیازها از جمله پیمانی یا طرح سربازی خودداری کنند.

حکیم درباره دانشگاههای دارای شرایط خاص، خاطرنشان کرد: چنانچه دانشگاهی در تقاضاهای دارای شرایط خاص است، حتماً برای داوطلبان توضیحات لازم را اعلام کند.

آمار بازدید: 665 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image