ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی ناامنی دانشگاه‌های مصر برای زنان

ناامنی دانشگاه‌های مصر برای زنان

رفتارهای غیراخلاقی علیه دانشجویان زن و فقدان امنیت کافی برای آنها در دانشگاه‌های مصر، «جابر نصار» رئیس دانشگاه قاهره را بر آن داشت تا با اعضای جنبش «شفت تحرش» به معنای «من شاهد یک آزار جنسی بودم»، توافقنامه همکاری امضا کند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «فتحی فرید»، سخنگو و بنیانگذار جنبش دراین‌باره گفت: امضای این توافقنامه به اعضای این جنبش اجازه می‌دهد به طور دائم در محوطه دانشگاه قاهره حضور داشته و نسبت به ثبت موارد آزار و اذیت جنسی علیه دانشجویان دختر و جمع‌آوری اطلاعات از تجربیات قبلی آنها از آزار و اذیت توسط همکلاسان مردشان بپردازند.


این توافق در پی آزار جنسی یک دانشجوی دختر در محوطه دانشگاه قاهره و جریحه‌دار شدن افکار عمومی این کشور صورت می‌گیرد. این دانشجو در تاریخ 16 مارس سال جاری میلادی (2014) در محوطه دانشگاه قاهره مورد تعرض قرار گرفت. انتشار ویدئو و اخبار این اقدام غیراخلاقی و غیرانسانی به تیتر یک رسانه‌های بین‌المللی تبدیل شد. دانشجویان مرد ابتدا به توهین و تمسخر این دانشجو پرداخته و سپس قصد آزار و اذیت جنسی وی را داشتند که این اقدام قبیحانه با فرار این دانشجو به سرویس بهداشتی و پناه گرفتن در آنجا ناکام ماند.


به گزارش ایسنا به نقل از شبکه العربیه، توافقنامه گزارش تعرضات جنسی علیه دانشجویان زن میان «نصار» و نماینده جنبش «من شاهد یک آزار جنسی بودم» امضا خواهد شد و پس از آن، اعضای این جنبش با دریافت کارت شناسایی ضمن ورود به دانشگاه نسبت به ثبت گزارش تعرض‌های جنسی علیه دانشجویان زن و افزایش آگاهی‌ها نسبت به خطرات ناشی از این تعرضات و نحوه مقابله با آن فعالیت خواهند کرد.




آمار بازدید: 217 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image