ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی تاسیس 3 دانشگاه جدید در عربستان

تاسیس 3 دانشگاه جدید در عربستان

عربستان سعودی از تاسیس سه دانشگاه جدید در این کشور به منظور تسریع در پیشرفت آموزش عالی خبر داد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با افتتاح این سه دانشگاه در شهرهای «جده»، «بیشه» و «حفرالباطن»، شمار دانشگاه‌های دولتی عربستان به 28 دانشگاه افزایش می‌یابد.


«خالد العنقری»، وزیر آموزش عالی عربستان گفت: از این پس کلیه واحدهای دانشگاهی «ملک عبدالعزیز» به همراه کالج‌های شهرهای «خلیص» و «کامیل» در غالب یک دانشگاه واحد به عنوان دانشگاه جدید «جده» ادغام و بدین ترتیب این دانشگاه صاحب 18 کالج و موسسه خواهد شد. به گفته مقامات این کشور، احداث این دانشگاه‌ها به دانشجویان کمک می‌کند تا بدون هیچ دشواری به تحصیلات عالی دست یابند.


دانشگاه «بیشه» نیز از ادغام واحد دانشگاهی «ملک خالد» (KKU) در شهر بیشه با سایر کالج‌های مناطق امیرنشین همسایه شکل خواهد گرفت و بدین ترتیب این دانشگاه در مجموع صاحب 13 کالج خواهد شد.


به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورلد نیوز، دانشگاه «حفرالباطن» نیز از تبدیل «دانشگاه نفت و معادن ملک فهد»، دانشگاه «دمام» در شهر حفرالباطن و سایر مناطق امیرنشین همسایه تشکیل خواهد شد و در مجموع 12 کالج خواهد داشت. دانشجویان و استادان عربستان از این اقدام استقبال کرده‌اند.

آمار بازدید: 243 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image