ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در ز/ نقش دانشگاه در فرهنگ سازی

تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در ز/ نقش دانشگاه در فرهنگ سازی

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان از تشکیل کمیته اقتصاد مقاوتی در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در سال 93 خبر داد.




دکتر محمد علی زلفی گل در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری سال 1393 به نام اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: بخش عمده شعار سال جاری به دانشگاه ها مرتبط می شود .

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ اشاره کرد و ادامه داد: دانشگاه‌ها یکی از مراکزی هستند که می توانند شعار فرهنگی را محقق کنند و با فرهنگ سازی که انجام می دهند، فرهنگ‌های ناشایست در جامعه را پالایش کرده و فرهنگ جدید را ایجاد کنند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان افزود: به عنوان مثال یکی از مشکلات کشور ما که فرهنگی است به اقتصاد باز برمی گردد و طوری نهادینه شده است که به فردی که ثروتمند است به چشم یک مجرم نگاه می شود و این نگاه وجود دارد که وی از راه خلاف این ثروت را بدست آوره است.

وی افزود: باید این نوع نگاه تغییر کند، همان گونه که پزشکان حاذق یا دانشمندان در میان مردم ارزشمند هستند، ثروتمندان که ثروت خود از راه حلال و نخبگی بدست آورده اند نیز باید به اندازه عالمان ارزشمند باشند چرا که این افراد می توانند با ثروت خود بخشی از جامعه را آباد کرده و تولید و اشتغال ایجاد کنند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان افزود: وقتی با نگاه مجرمانه به افراد ثروتمند نگاه می کنیم آنها نیز ثروت خود را برداشته و در کشورهای خارجی سرمایه گذاری می کنند و کشور ما از رونقی این سرمایه ها می توانست ایجاد کند محروم می شود.

وی به برنامه های دانشگاه در زمینه اقتصاد اشاره کرد و گفت: با توجه به پیش بینی هایی که داشتیم قبل از سال نو در راستای اجرایی کردن منویات رهبرمعظم انقلاب، معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه مسئول تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی در دانشگاه شد .

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان هدف از راه اندازی این کمیته را افزایش بهره‌وری از منابع انسانی، مادی و معنوی در راستای کیفیت بخشی به آموزش، پژوهش، امور فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی و جلوگیری ازهزینه های غیر ضروری عنوان کرد .

آمار بازدید: 271 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image