ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی استقرار هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی در مراکز درمانی

استقرار هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی در مراکز درمانی

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: استقرار هیات علمی این دانشگاه در مراکز درمانی تحت پوشش ، از سیاست های جدید دانشگاه علوم بهزیستی است.




به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدتقی جغتایی با بیان این مطلب در نشست با روسا و مدیران مراکز درمانی، آموزشی و توانبخشی تحت پوشش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افزود: گروههای آموزشی به ساختار مراکز درمانی و توانبخشی وارد می شوند.

وی تاکید کرد: سیستم آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی ، مانند انترنی در دانشگاههای علوم پزشکی است و کارورزی رشته های مختلف این دانشگاه، در طول سال انجام می شود.

جغتایی افزود: گروههای آموزشی بخصوص گروههای بالینی با حضور در بخش های بیمارستانی و مراکز درمانی ، به رشد کیفی دانش و علم دانشجویان کمک می کنند. روش پرداخت کارانه هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی نیز مانند دانشگاههای علوم پزشکی خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی با اشاره به توانایی بیمارستانها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه گفت: بیمارستان درمانی ، آموزشی و توانبخشی رفیده به دلیل توانایی و پتانسیل بالا ، خوشبختانه از ردیف بودجه مستقل برخوردار شده است. مراکز اسماء و اخوان نیز از ساختار و فضای خوب توانبخشی برخوردار بوده و بخش های آنها از فعالیت چشمگیر و بیمارستان روانپزشکی رازی نیز علاوه بر درمان و بازتوانی بیماران در سطوح مختلف اختلالات روانی ، پتانسیل پژوهشی و قابلیت توسعه و گسترش آن به عنوان بزرگترین بیمارستان ایران و خاورمیانه وجود دارد.

وی از روسا و مدیران مراکز درمانی تحت پوشش خواست نسبت به تقویت شیفت بعدازظهر کلینیک ها و مراکز درمانی اقدام کنند و از نیروهای متخصص دانشگاه و دانشجویان دکتری برای جبران کمبود نیرو این مراکز استفاده کنند.

در بخش دیگری از این نشست، دکتر بهنام یوسفی معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم بهزیستی با اشاره به ایجاد بسترهای لازم برای حضور دانشجویان در فضاهای درمانی، ارایه شاخص های تمام وقتی و پرداخت کارانه برای اساتید گفت: در نظر گرفتن حضور اساتید در ارزیابی سیستم شعاع ، در نظر گرفتن کارانه برای دانشجویان دکتری، ایجاد کارانه برای کارکنانی که به نوعی در ارائه خدمات مشارکت دارند ، از دیگر سیاستهای جدید دانشگاه در قبال مراکز درمانی تحت پوشش است.

آمار بازدید: 257 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image