ارتباط مستقیم با 30645 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور اطلاعيه سازمان سنجش درباره نامه سرپرست وقت دانشگاه رامين خوزستان (23 شهریور 91)

اطلاعيه سازمان سنجش درباره نامه سرپرست وقت دانشگاه رامين خوزستان (23 شهریور 91)

سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص نامه سرپرست وقت دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان اطلاعيه‌اي را صادر كرد.


به گزارش سرويس «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اطلاعيه سازمان سنجش آمده است: با توجه به مطالب مطرح شده در برخي از رسانه‌هاي گروهي در خصوص نامه شماره 1338/23 مورخ 7 خرداد 1391 سرپرست دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان به اين سازمان، جهت تنوير افكار عمومي و داوطلبان آزمون سراسري به خصوص داوطلبان استان‌هاي لرستان، ايلام و چهارمحال و بختياري مطالب زير به استحضار مي‌رسد.

1- سرپرست دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان طي مراجعه حضوري و مكاتبه رسمي درخواست پذيرش صدرصد بومي داوطلبان شد. در سازمان به نامبرده توضيحات لازم و كافي در خصوص بومي گزيني داده شده و به ايشان اعلام گرديد كه درخواست آن دانشگاه با توجه به سياست‌ها و قوانين شوراي عالي انقلاب فرهنگي و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري قابل انجام نيست و مخالفت رسمي سازمان سنجش آموزش كشور در تاريخ 4 مرداد 1391 به صورت رسمي طي نامه شماره 12475/2 توسط معاون فني و آماري سازمان به سرپرست دانشگاه رامين ابلاغ شد.

2- براي اطمينان خاطر داوطلبان استان‌هاي فوق الذكر اعلام مي گردد، سازمان سنجش اموزش كشور در پذيرش سال جاري (1391) به هيچ عنوان تغييري در ضوابط پذيرش دانشگاه رامين خوزستان انجام نداده و اين امر با نگاهي به وضعيت آمار پذيرش در سال‌هاي 1390 و 1391 بر اساس استان بومي داوطلب واضح و روشن است. تعداد پذيرش استان چهارمحال و بختياري در دانشگاه رامين در دوره‌هاي روزانه در سال 1390 ، 8 نفر و در سال 1391، 12 نفر، تعداد پذيرش داوطلبان استان لرستان در اين دانشگاه در سال 1390 ، 59 نفر و در سال 1391 ، 66 نفر و در نهايت تعداد پذيرش داوطلبان ايلام در دانشگاه رامين در سال 1390 ،36 نفر و در سال 1391 ، 25 نفر بوده است.

کلمات کلیدی: سازمان سنجش، دانشگاه رامين خوزستان، دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان، نامه سرپرست وقت دانشگاه رامين خوزستان

آمار بازدید: 381 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image