ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تحصیل 40 هزار دانشجو در دانشگاه‌های آزاد لرستان

تحصیل 40 هزار دانشجو در دانشگاه‌های آزاد لرستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد گفت: 40 هزار دانشجو در دانشگاه‌های آزاد لرستان مشغول به تحصیل هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام عبد‌الرضا جمال‌زاده صبح امروز در جلسه‌ پژوهشی استان لرستان که در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: امروز در استان لرستان امنیت کافی وجود دارد و سرمایه‌گذار می‌تواند در این استان به خوبی سرمایه‌گذاری کند. باید همه پایان‌نامه‌ها و طرح‌‌‌های تحقیقاتی در دانشگاه‌ها در راستای توسعه و پیشرفت استان صورت گیرد، اما متاسفانه عدم مطابقت پایان‌نامه‌ها با نیاز استان و کشور وجود دارد.

*تحصیل 40 هزار دانشجو در دانشگاه‌های آزاد لرستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد گفت: 40هزار دانشجو در دانشگاه‌های آزاد لرستان مشغول به تحصیل هستند. در دانشگاه‌های آزاد اسلامی لرستان بیش از 500 استاد در حال تدریس هستند.

وی از لزوم تشکیل شورای پژوهشی در استان تاکید کرد و گفت: دانشگاه‌ها باید عضو اصلی شورای پژوهشی در استان باشند. لزوم توجه خاص مادی و معنوی به پژوهشگران جوان یک امر ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد گفت: طرح‌های پژوهشی که در دستگاه‌های اجرای و دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد، می‌توانند کمک به سزایی در توسعه و رفع موانع استان داشته باشد.همه دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه آزاد خرم‌آباد آمادگی دارند، در ارائه طرح‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرای را کمک کنند.

حجت‌الاسلام جمال‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که در دانشگاه‌ها وجود دارد، باید از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها استفاده شود و در زمینه پژوهش همایش‌های مشترکی را با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرای برگزار شود.

آمار بازدید: 253 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image