ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اختصاص 5000 میلیارد ریال اعتبار به حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد

اختصاص 5000 میلیارد ریال اعتبار به حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از اختصاص 5000 میلیارد ریال اعتبار و وام به حوزه علوم پزشکی این دانشگاه برای سال 93 خبر داد.


به گزارش خبرنگار "دانشگاهی" خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حمید میرزاده در دومین نشست دست‌اندرکاران حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه به رغم کوشش‌هایی که در 30 سال گذشته در حوزه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد صورت گرفته، این حوزه به اندازه علوم پایه و مهندسی توسعه نیافته است، گفت: البته این صحبت‌های من نافی تلاش‌های مدیران قبلی دانشگاه آزاد اسلامی در این حوزه نیست.

وی افزود: علت اصلی این موضوع شاید این باشد که وزارت بهداشت وقت از دولت‌های قبلی حمایت‌های چندانی از دانشگاه آزاد نکرده است.

ریئس دانشگاه آزاد با اشاره به قول و قرارهای صورت گرفته بین این دانشگاه و وزارت بهداشت، اظهار کرد: امیدواریم با مدیریت جدید حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد پا به پای علوم مهندسی ظرف برنامه چهار ساله به تراز اول در سطح ملی و منطقه‌ای برسد.

میرزاده خاطرنشان کرد: به همین منظور اختیاراتی که دکتر لاریجانی معاون حوزه علوم پزشکی دانشگاه برای توسعه این بخش لازم داشته را به او واگذار کرده‌ایم و وی هم با جدیت توانسته دانشمندان بزرگی را برای این حوزه جذب کند.

وی با بیان اینکه برای سال 93 حدود 370 میلیارد تومان اعتبار به حوزه پزشکی تخصیص داده‌ایم گفت: این موضوع در جلسه روز ششم اسفندماه سال جاری در هیئت امنای مرکزی دانشگاه به تصویب رسید.

رئیس دانشگاه آزاد افزود: علاوه بر این احتمال دارد وام‌هایی با نرخ ارزان که به تصویب هیئت امنا هم رسیده برای تکمیل 19 بیمارستان دانشگاه به این حوزه اختصاص دهیم که بنابراین در مجموع برای سال 93 حدود 5000 میلیارد ریال اعتبار و وام به حوزه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اختصاص می‌یابد.


میرزاده با بیان اینکه هیچ یک از بخش‌های غیردولتی در ایران به اندازه دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی سرمایه‌گذاری نمی‌کند، تصریح کرد: با این کار باری را از روی دوش دولت برداشته‌ایم قصد ما توسعه استانداردهای علوم پزشکی در سطح بین‌المللی است که برای این کار برنامه داریم و انتظار داریم وزارت بهداشت نیز در این زمینه ما را حمایت کند.

آمار بازدید: 278 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image