ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش ساختمان آزمایشگاه تخصصی واحد همدان افتتاح شد

ساختمان آزمایشگاه تخصصی واحد همدان افتتاح شد

مجتمع تحقیقاتی آزمایشگاه تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور معاون عمرانی دانشگاه آزاد افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز با حضور محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی مجتمع تحقیقاتی آزمایشگاه تخصصی دانشگاه آزاد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همزمان با افتتاح این مجموعه بزرگ آزمایشگاهی، ساختمان مهد کودک، باشگاه پژوهشگران جوان همدان، محوطه کارگاهی، محوطه مجتمع خوابگاهی، جدول‌کشی خیابان‌ها، آسفالت خیابان و دیوارکشی مجتمع خوابگاه‌های این واحد دانشگاهی به بهره‌برداری رسید.

بازدید از موزه مردم‌شناسی، ساختمان واحد علوم و تحقیقات همدان، مرکز زبان آیلتس، زورخانه شهدای گمنام واحد همدان، حضور در یادمان شهدای گمنام تدفین شده در واحد همدان از دیگر برنامه‌های معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد همدان بود.

همچنین قبل از بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، از مرکز بهار و افتتاح ساختمان آموزشی اداری این مرکز، بازدید از پروژه‌های مرکز کبودراهنگ از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه بود.

محسن هاشمی به همراه سعید جامه‌بزرگ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان این دانشگاه، با حضور در یادمان شهدای گمنام به این سروقامتان نظام جمهوری اسلامی ادای احترام کرد.


یکی از حواشی این بازدید یک روزه، کاشت نهال توسط محسن هاشمی در محوطه دانشگاه آزاد به مناسبت روز درختکاری بود که او در حین کاشت نهال، خاک آن را مرغوب ندانست و گفت: خاکش را عوض کنید تا این نهال خشک نشود و برایمان حرف درست کنند!

هاشمی در هنگام بازدید از موزه مردم‌شناسی واقع در دانشگاه آزاد اسلامی این موزه را بسیار غنی دانست و گفت: ما در رفسنجان موزه‌ای ایجاد کرده‌ایم که به غنای این موزه نیست و باید از تجربیات مسئول این موزه که بسیار زحمت کشیده‌اند بهره‌مند شویم.

آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image