ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور برگزاری جشن‌های دانش‌آموختگی در دانشگاه‌های پیام نور استان تهران

برگزاری جشن‌های دانش‌آموختگی در دانشگاه‌های پیام نور استان تهران

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران از برگزاری جشن‌های دانش‌آموختگی در دانشگاه‌های پیام نور استان تهران خبر داد.


حسن علیزاده در حاشیه دومین جشن دانش‌آموختگی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز دماوند که با حضور مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور در سالن تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد: جشن‌های دانش‌آموختگی در واحدها و مرکزهای دانشگاه پیام نور در شهرهای دیگر استان تهران نیز برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار کرد: این جشن‌ها در حقیقت خاطره خوبی برای دانشجویان باقی می‌ماند.

علیزاده با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند با تشکیل کانون فارغ‌التحصیلان در آینده با یکدیگر ارتباط داشته باشند ادامه داد: دانشجویان همچنین می‌توانند در بحث اشتغال‌زایی فعالیت کنند.تشکیل کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور استان تهران می‌تواند در توسعه جامعه مؤثر باشد.

شرکت 1000 نفر در جشن دانش‌آموختگی پیام نور دماوند

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز در حاشیه دومین جشن دانش‌آموختگی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد: حضور یک هزار نفر در جشن دانش‌آموختگی پیام نور مرکز دماوند بسیار خوب بود و برای تقدیر از تلاش دانشجویان، این جشن را برگزار کردیم.

مختار یوردخانی افزود: این جشن را برگزار کردیم تا دانشجویان بدانند بعد از تحصیل، از آنان تقدیر می‌شود و زمینه‌ای را برای رفتن به مقاطع بالاتر ایجاد کنیم.

وی هدف اصلی این جشن را آغاز فعالیت کانون دانش‌آموختگان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند دانست و اظهار کرد: خیلی کسانی که دانش‌آموخته شده‌اند، در مشاغل مهم حضور دارند و این توانمندی را دارند که دانشجویان بیکار را جذب کنند. خیلی‌ها شرایط تولید کار و اشتغال را دارند و می‌توانند این شرایط را نیز برای دیگران فراهم کنند.

آمار بازدید: 200 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image