ارتباط مستقیم با 30720 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد فراهم شدن زمینه ادامه تحصیل مربیان دانشگاه آزاد بدون محدودیت سنی

فراهم شدن زمینه ادامه تحصیل مربیان دانشگاه آزاد بدون محدودیت سنی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات ممیزه دانشگاه خواستار فراهم شدن زمینه ادامه تحصیل مربیان دانشگاه آزاد اسلامی بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر حمید میرزاده در جلسه هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که حق ادامه تحصیل را از هیچ فردی نمی توان سلب کرد، گفت: زمینه های ادامه تحصیل مربیان دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.

میرزاده با بیان این که حق ادامه تحصیل را از هیچ فردی نمی توان سلب کرد و محدودیتی هم از نظر سنی مطرح نیست، اظهار داشت: برای توسعه کیفی و ارتقای سطح علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید مربیان این دانشگاه را به ادامه تحصیل تشویق کرد، به همین دلیل هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در این راستا کمک به سزایی داشته باشد.

وی در ادامه به نواقص آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی اشاره کرد و گفت: درخصوص مشخص کردن نقاط ضعف و قوت آیین نامه جدید ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، از تمامی روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی خواستاریم نظرات خود را به دفتر مرکز هیات های ممیزه دانشگاه اعلام کنند.

دکتر میرزاده همچنین از اعضای هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی نیز خواست تا نظراتشان را پیرامون آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی برای ارسال به وزارت علوم به همان دفتر ارایه کنند.

در جلسه هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، 16 پرونده ارتقای مربی به استادیاری، استادیار به دانشیار و دانشیار به استادی مطرح و توسط اعضا مورد بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

آمار بازدید: 205 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image