ارتباط مستقیم با 30693 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه یکی از گزینه‌های احتمالی ریاست دانشگاه تهران: در جریان ریز امور اجرایی دانشگاه هستم

یکی از گزینه‌های احتمالی ریاست دانشگاه تهران: در جریان ریز امور اجرایی دانشگاه هستم

رئیس موسسه لغتنامه دهخدا که نامش به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست دانشگاه تهران مطرح شده است، خبر دعوت جمعی از دانشگاهیان این دانشگاه از وی به عنوان گزینه ریاست دانشگاه تهران را تایید کرد.


دکتر علی افخمی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ با بیان اینکه افراد مختلفی در دانشکده و دانشگاه درباره این موضوع با من صحبت کرده‌اند، گفت: برخی از افراد در وزارت علوم نیز صحبت‌هایی با من داشته‌اند.

وی با بیان اینکه من استاد پایه 32 دانشگاه تهران هستم و 28 سال عضو شورای دانشگاه بوده‌ام، در عین حال گفت: در جریان ریز امور اجرایی دانشگاه هستم و اطلاعات دقیقی دارم. ضمن آنکه منتقد برخی برنامه‌های اجرا شده در این سالها در دانشگاه تهران نیز هستم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ای مطابق اسناد بالادستی نظام در این زمینه تهیه کرده‌ام اظهار کرد: برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای دانشگاه تهران در نظر گرفته‌ام در مجموع برای پیشرفت دانشگاه هر کاری از دست من بربیاید انجام خواهم داد.

به گفته افخمی، اولویت دانشگاه باید مطابق برنامه‌های بالادستی نظام باشد و در این زمینه نیز باید عقب افتادگی‌ها و موانع را مشخص کنیم.

آمار بازدید: 209 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image