ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس دانشگاه سوره

گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس دانشگاه سوره

رئیس دانشگاه سوره اعلام کرد امروز بیستمین سالگرد دانشگاه سوره است که با نشست روسای مراکز و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی و حضور وزیر علوم و معاونان وی در این دانشگاه همزمان شده است. به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد روشن یادی از روسای 20 سال گذشته این دانشگاه کرد و گفت: دکتر کمال متاجی، حجت الاسلام محمد علی زم، محسن غنیاری، هرمز بهمن پور، دکتر علیرضا انصاری، دکتر سید محمد فاطمی، دکتر سید جواد سلیمی از کسانی بودند که طی این 20 در این دانشگاه فعالیت کردند و متوسط عمر حضور هر کدام در این دانشگاه 18 ماه بود ولی حضور من تا کنون 95 ماه شده است.


روشن خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: انتظار ما از وزارت علوم اعتماد به جمع دانشگاه ها و موسسات آموزشی غیرانتفاعی است.

وی افزود: استادان بعد از بازنشستگی به این دانشگاه ها می آیند پس به فکر آخرت خویش باشید.

به گزارش مهر، وزیر علوم تحقیقات و فناوری ارتقای موسسه آموزش عالی سوره به "دانشگاه سوره" را به صورت قطعی در این برنامه اعلام کرد. رضا فرجی دانا یادآور شد: با توجه به اینکه در بهمن سال 89 با ارتقای موسسه آموزش عالی سوره به دانشگاه موافقت اصولی صورت گرفته بود ، اکنون موافقت قطعی شورای عالی گسترش آموزش عالی با ارتقای موسسه آموزش عالی "سوره" به "دانشگاه سوره" را اعلام می کنم.

آمار بازدید: 274 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image