ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد وزرای علوم و بهداشت دانشگاه آزاد را تنها نخواهند گذاشت

وزرای علوم و بهداشت دانشگاه آزاد را تنها نخواهند گذاشت

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر گفت: وزرای علوم و بهداشت تاکید کرده‌اند از این پس با دانشگاه آزاد تعامل خواهند داشت و دانشگاه آزاد اسلامی را تنها نخواهند گذاشت.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، مهران مجلسی در جمع خبرنگاران با اشاره به تاسیس واحد خمینی شهر در سال 1367 گفت:‌ حدود 25 سال از عمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر می گذرد.

وی با اشاره به بی مهری‌های دولت قبل نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه آزاد در مسیر خود با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو بوده، اما خوشبختانه هم اکنون بیش از 50 رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه وجود دارد و حدود 25 رشته دیگر اگر در وزارتخانه علوم به تصویب برسد در مهر ماه سال آینده رشته‌های ما در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به 70 رشته افزایش خواهد یافت.


مجلسی مسیر دانشگاه آزاد از ابتدا تا کنون را دارای فراز و نشیب‌های زیادی دانست و خاطر نشان‌کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تعامل با دانشگاه‌های آزاد نیز رو به بهبود است.


مجلسی در حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر را پیشرو نسبت به تمام دانشگاه‌های آزاد معرفی کرد و تصریح‌کرد: با دفن پنج شهید گمنام در این دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر از پیشروترین دانشگاه‌ها در عرصه فرهنگی بوده است.


مجلسی هدف خود به عنوان رییس دانشگاه را حمایت از دانشجویان نخبه و پژوهشگر دانست و خاطرنشان‌کرد: در مسابقات ساخت هواپیماها و قایق‌های بدون سرنشین و همچنین مسابقه موتورهای الکتریکی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در سطح بین الملل شرکت داشته است که در مسابقه موتورهای الکتریکی که در هلند برگزار شد توانستیم مقام دوم را به خود اختصاص دهیم.


وی مراکز دانشگاه آزاد اسلامی مهردشت (دهق)، نیک آباد و خوانسار را از زیر مجموعه‌های دانشگاه آزاد خمینی شهر دانست و ادامه داد: در دانشگاه آزاد خمینی شهر پنج دانشکده مکانیک، فنی مهندسی، تحصیلات تکمیلی، علوم انسانی و عمران وجود دارد که با آموزشکده سما حدود 9 هزار دانشجو نیز در این دانشگاه درس می‌خوانند.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در خصوص امور مالی دانشگاه خمینی شهر گفت: بین سال‌های 84 تا 90 رتبه‌های برتر صندوق رفاه را در منطقه و رتبه ششم کشوری را داشته‌ایم و هیچ دانشجویی به دلیل نداشتن بضاعت مالی از دانشگاه اخراج نشده است و بر عکس دانشگاه‌های دیگر، دانشگاه آزاد خمینی شهر ضرر نکرده است.


مجلسی شمار اعضای هیئت علمی واحد خمینی شهر را 165 نفر تمام وقت و نیمه وقت عنوان‌کرد و ادامه داد: 300 عضو حق التدریس در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند.

آمار بازدید: 210 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image