ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد فعالیت 6 تشکل دانشجویی در دانشگاه آزاد زنجان

فعالیت 6 تشکل دانشجویی در دانشگاه آزاد زنجان

نماینده دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد استان زنجان از فعالیت شش تشکل دانشجویی در دانشگاه آزاد این استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالله کرم‌زاده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز مهندس در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان اظهار داشت: دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه حضوری کشور است.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام شده و در حال انجام در این دانشگاه عنوان کرد: فعالیت تشکل‌های دانشجویی از جمله فعالیت‌های دانشجویان است که خوشبختانه با حمایت‌های رئیس دانشگاه آزاد و سایر مسئولان این دانشگاه این تشکل‌ها فعالیت مطلوبی دارند.

عضو هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد استان زنجان در ادامه با اشاره به فعالیت شش تشکل دانشجویی در دانشگاه‌های آزاد استان زنجان بیان کرد: از این تعداد سه تشکل به صورت فعال و سه تشکل نیز به صورت نیمه فعال هستند.

این مسئول ادامه داد: از سه تشکل فعال استان دو تشکل در زنجان و یک تشکل نیز در دانشگاه آزاد ابهر فعال است.

کرم‌زاده با اشاره به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه برگزاری گفتمان‌های عدالت‌خواهانه و ولایت‌مدارانه در دانشگاه‌ها افزود: برنامه مسئولان در این بخش استفاده از ظرفیت تشکل‌ها به عنوان بازوی توانمند دانشگاه‌ها در تولید علم و همچنین استفاده از ظرفیت آنها به عنوان زبان گویای دانشگاه است..

وی با تاکید بر آزاداندیشی تشکل‌های دانشجویی اذعان داشت: در حال حاضر استقلال تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد استان زنجان و ایجاد تشکل اسلامی سیاسی در قالب گفتمان‌های انقلابی است.

آمار بازدید: 305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image