ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه‌اندازی 4 رشته کارشناسی ارشد در دانشکده کشاورزی دشتستان

راه‌اندازی 4 رشته کارشناسی ارشد در دانشکده کشاورزی دشتستان

رئیس دانشکده کشاورزی دشتستان از راه‌اندازی 4 رشته کارشناسی ارشد در دانشکده کشاورزی دشتستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، جواد مدرسی صبح امروز در نشست علمی شوراهای اسلامی دشتستان گفت: دانشکده کشاورزی دشتستان از مراکز مهم علمی استان است و تاکنون افتخارات زیادی در حوزه علمی و پژوهشی کسب کرده است.

وی افزود: جذب اعضای جدید هیئت علمی مورد توجه این مدیریت است و تلاش می‌کنیم هشت عضو جدید هیئت علمی را استخدام کنیم.

رئیس دانشکده کشاورزی دشتستان از راه‌اندازی چهار رشته کارشناسی ارشد در دانشکده کشاورزی دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این در این دانشکده شاهد تحصیل دانشجویان در چهار رشته کارشناسی و یک رشته کاردانی نیز هستیم و بیش از 600 دانشجو در این دانشکده به تحصیل اشتغال دارند.

وی تصریح کرد: اعتبارات امسال دانشگاه‌های استان خیلی کم است و همخوانی برای اداره دانشگاه‌ها به ویژه دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی را ندارد.

مدرسی گفت: متاسفانه اتوبوس‌‏های پلاک قرمز هنگام حمل و نقل دانشجویان در مسیرهای بین شهری توسط ماموران پلیس با مشکل مواجه هستند و دانشجویان را بین جاده‌‌ها پیاده کرده و اجازه عبور به اتوبوس را نمی‌دهند.

وی اظهار کرد: ماموران راهنمایی عبور اتوبوس‌های پلاک قرمز را ممنوع کرده‏‌اند که باید این مشکل برطرف شود تا دانشجویان با دغدغه کمتری به ادامه تحصیل بپردازند.

محمد کاووسی، رئیس شوراهای اسلامی دشتستان نیز به تشریح دستور کار جلسه مشکلات و مسائل اولویت‌دار آموزشی شهرستان پرداخت و خواستار پیگیری و رفع مشکلات موجود شد.

علی موسوی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان نیز اظهار کرد: به‌ علت نداشتن دانشجوی کافی، استاد و تامین حقوق آن‌ها دانشگاه‌های بوشهر و برازجان ادغام می‌شوند و دانشجویان آن‌ها به دانشگاه‌های بوشهر و برازجان انتقال داده می‌شوند.

آمار بازدید: 922 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image