ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه بورسیه «آکادمی جهانی علوم» برای برترین‌ها در کشورهای درحال‌توسعه

بورسیه «آکادمی جهانی علوم» برای برترین‌ها در کشورهای درحال‌توسعه

آکادمی جهانی علوم (TWAS) از اعطای جایزه 15 هزار دلاری تحت عنوان بورسیه تحصیلی به هشت محقق دانشگاهی از کشورهای در حال توسعه که به مدت دست‌کم 10 سال در کشورهای خود ساکن و به فعالیت علمی مشغول بوده‌اند، خبر داد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ آکادمی جهانی علوم در بیانیه جدیدی اعلام کرد که به هر یک از هشت محقق مشغول به کار و تحصیل و منتخب مبلغ 15 هزار دلار همراه با یک مدال اهدا خواهد کرد. معیار انتخاب افراد شایسته بر مبنای صلاحیت علمی و پیشنهاد کمیته انتخاب متشکل از اعضای TWAS خواهد بود.


آکادمی جهان علوم هر ساله به محققان دانشگاهی که حداقل 10 سال در کشورهای در حال توسعه زندگی کرده و به فعالیت مشغول بوده‌اند جایزه‌ای به ارزش 15 هزار پرداخت می‌کند. این جایزه به رشته‌های علوم کشاورزی، زیست‌شناسی، شیمی، علوم زمین‌شناسی،‌ علوم مهندسی، ریاضیات،‌ علوم پزشکی و فیزیک تعلق می‌گیرد.


به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتیزنیوز، دانشجویان از 154 کشور در حال توسعه که علاقه‌مند به دریافت این بورسیه افتخاری هستند تا 28 فوریه سال جاری میلادی (2014) فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه رسمی TWAS به نشانی www.twas.org نسبت به ثبت‌نام برای درخواست این بورسیه اقدام کنند.


آکادمی جهانی علوم (TWAS) که تا سال 2004 میلادی با نام «آکادمی علوم جهان سوم» و پس از آن تا سال 2012 میلادی تحت عنوان «آکادمی علوم کشورهای در حال توسعه» فعالیت می‌کرده، یک سازمان بین‌المللی متشکل از 1000 دانشمند از حدود 70 کشور جهان و مقر آن در ایتالیا است.

آمار بازدید: 252 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image