ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد توسعه فناوری با رویکرد استقلال مالی دانشگاه از شهریه

توسعه فناوری با رویکرد استقلال مالی دانشگاه از شهریه

رییس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی واحد و شعب علوم و تحقیقات تصریح کرد: ایجاد شهرکهای علمی تحقیقاتی در جوار شعب، استفاده از ظرفیتهای موجود در واحد علوم و تحقیقات و سایر پردیس‌ها، استفاده و جذب نخبگان علمی و توسعه روابط علمی پژوهشی با دانشگاههای معتبر دنیا از جمله مصوبات کمیسیون تخصصی علوم و نحقیقات در این راستاست.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علی عباسپور گفت: همچنین به منظور توسعه فناوری با رویکرد استقلال مالی دانشگاه از شهریه، مقرر گردید نسبت به ایجاد شرکتهای دانش بنیان اقدام شود و نیز جذب اساتید پژوهشگر با اولویت دادن به اساتیدی که توانایی ارائه طرحهای پژوهشی با مراکز تحقیقاتی را دارند مد نظر قرار گیرد.


دکتر عباسپور ادامه داد: با تدبیر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و برابر هماهنگی های انجام شده ، شعب می توانند افراد نخبه متقاضی جذب در کادر هیات علمی را به واحد علوم وتحقیقات معرفی و پس از طی مراحل قانونی و تایید علوم و تحقیقات مرکز با اخذ تعهدات لازم نسبت به جذب و عقد قرارداد با آنان اقدام و بطور همزمان نیز نسبت به ثبت نام در اولین فراخوان و طی مراحل قانونی از طریق هیات امنای استانی اقدام نمایند.


وی افزود: شعب علوم و تحقیقات می توانند با هماهنگی معاونت عمران نسبت به تهیه و ساخت ساختمانهای اداری ، پژوهشی و آموزشی کارامد و متناسب با شئونات علوم و تحقیقات و همچنین ساخت شهرک­های علم و فناوری در زمین­های موجود یا زمین­های جدید و مناسب اقدام نمایند.


دکتر عباسپور در ادامه با اشاره به ایجاد و تصویب رشته های جدید تاکید کرد: همانگونه که در جلسات شورای هماهنگی پردیس ها در سال ٩٠ بارها تاکید شده بود، شعب باید به سرعت نسبت به رسیدن به استانداردهای لازم گام بردارند، همچنین برای تسریع در تصویب رشته های موجود و افزایش رشته های مناسب شعب علوم و تحقیقات با تامین هیات علمی از بین افراد نخبه و دارای مدارج علمی بالا و نیز با توسعه فضا های آموزشی و پژوهشی هر چه سریعتر به صورت واحدهای توانمند در توسعه شبکه تحصیلات تکمیلی در کشور و سربلندی بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی و کشور ایفای نقش نمایند.


رییس علوم و تحقیقات با اشاره به پیش نویس آیین نامه نظارت و هماهنگی شعب علوم و تحقیقات گفت: این شعب تلاش می کنند به عنوان یک بازوی قدرتمند در جهت رشد و توسعه علم و فناوری در سطح استان و کشور و اقتدار بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی گام بر دارند، لذا در ایجاد رشته های جدید ،وضعیت سایر واحدها، مد نظر قرار می گیرد و به صورت پوششی عمل می شود.


وی بر ادامه ساخت و سازها در واحدهای علوم و تحقیقات تاکید و تصریح کرد: ساخت و سازهای عمرانی در تمام حوزه ها سرعت گرفته و شعب به سمتی حرکت خواهند کرد که دارای فضای آموزشی و بخصوص پژوهشی شایسته مقاطع تحصیلات تکمیلی باشند و همچنین باید زمینهای مناسب برای احداث شهرک­های دانش بنیان و اهداف پژوهشی و آموزشی تهیه گردد.


عباسپوردر بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در واحد ها و شعب علوم و تحقیقات مقرر شد فناوری اطلاعات جدی گرفته شده و شبکه اطلاعاتی قوی بخصوص شبکه اطلاعات مراجع علمی در بین شعب علوم و تحقیقات ایجاد و همچنین ارتقای سطح و توانمند سازی نیروهای انسانی اعم از کارکنان و هیات علمی در اولویت قرار گرفته شود.

آمار بازدید: 273 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image