ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راهکارهای دانشگاه آزاد برای جلوگیری از جعل مدرک

راهکارهای دانشگاه آزاد برای جلوگیری از جعل مدرک

مدیرکل واحدهای بین المللی برون مرزی دانشگاه آزاد اسلامی با هشدار نسبت به افزایش جعل مدرک گفت: باید برای جلوگیری از این اتفاق اصل مدرک در بسته مهروموم شده از سوی سازمان مرکزی برای دانشگاه مقصد ارسال شود و واحدها از ارسال مدرک خودداری کنند، چرا که در این میان اتفاق‌های عجیب وغریبی رخ داده و امکان سوء استفاده را بالا می برد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکترسیدجواد انگجی در شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حضور شش نفر از روسای واحدها در کمیسیون امور بین الملل گفت: در جلسه کمیسیون امور بین الملل چگونگی جذب دانشجویان خارجی، اجرا و انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه‌های خارجی، حضور دانشگاه در مجامع بین المللی، چگونگی فعال سازی واحد آکسفورد و بهبود و توسعه واحدهای بین الملل و نحوه جذب دانشجو از کشورهای همسایه در واحد مرزی مورد بحث قرار گرفت.


وی با اشاره به اجرایی شدن 12 تفاهم نامه از مجموع 130 تفاهم نامه منعقد شده دانشگاه در سطح بین المللی گفت: بیش از انعقاد تفاهمنامه، اجرایی کردن آن مهم است.


انگجی با هشدار نسبت به افزایش جعل مدرک گفت: باید برای جلوگیری از این اتفاق اصل مدرک در بسته مهروموم شده از سوی سازمان مرکزی برای دانشگاه مقصد ارسال شود و واحدها از ارسال مدرک خودداری کنند، چرا که در این میان اتفاق های عجیب وغریبی رخ داده و امکان سوء استفاده را بالا می برد.

آمار بازدید: 258 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image