ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تدوین نقشه راه استراتژیک دانشگاه آزاد با استفاده از خرد جمعی

تدوین نقشه راه استراتژیک دانشگاه آزاد با استفاده از خرد جمعی

رییس مرکز هیات امناهای استانی و هیات‌های ممیزه مرکزی گفت: شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با محور کلیدی همدلی، همراهی، همکاری و همفکری برای توسعه کیفی پایدار دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از 1200 میهمان آغاز شده است.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حیدرعلی شایانفر در شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: در این همایش بزرگ به مباحث کلی و سیاست‌های جدید بزرگترین دانشگاه حضوری جهان پرداخته می شود. این اجلاس با تشکیل 15 کمیسیون تخصصی با عناوین آموزش و تحصیلات تکمیلی، برنامه ریزی، ورزش، امور مجلس، آزمون، اداری و مالی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، بین الملل، سما، پژوهش و فن آوری، علوم و تحقیقات، دانشجویی، علوم پزشکی و حقوقی برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: در این کمیسیون‌های تخصصی، محورهای مختلفی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد تا نقشه راه استراتژیک مدیریت جدید دانشگاه مشخص شود و راهکارهای اجرایی آن با استفاده از خرد جمعی تعیین شوند.

رییس مرکز هیات امناهای استانی و هیات‌های ممیزه مرکزی تاکید کرد: در این همایش همچنین به اهم سوالات واحدها و مراکز دانشگاه آزاد در سطح کشور که توسط 12 نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در هیات‌های امنای استانی جمع آوری و در اختیار روسای کمیسیون‌های تخصصی قرار داده شده پاسخ داده می شود.

شایانفر با اشاره به هم زمانی اجلاس شصت و هشتم و گذشتن 5 ماه از انتصاب مدیریت جدید گفت: گزارش عملکرد 5 ماهه و برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مدیریت جدید دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، رئیس هیات امنا و هیات موسس، اعضای هیات امنا و موسس دانشگاه، وزاری علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت و درمان ، معاونان، مشاوران، 12 نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه، نمایندگان دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در واحدهای دانشگاهی، اعضای شوراهای راهبردی ده گانه دانشگاه و... ارائه می شود.

به گفته وی توسعه تحصیلات تکمیلی و علوم پزشکی، پژوهش محوری، مهارت محوری، توسعه ورزش، جذب نخبگان، توسعه واحد مجازی، تبدیل علم به ثروت و فن آوری، توسعه فرهنگی به عنوان یک اصل زیربنایی، مشارکت فعال بانوان فرهیخته در مدیریت دانشگاه، رفاه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی، کرسی‌های آزاد اندیشی و توسعه گفتمان‌های دانشجویی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه دانشگاهی، نحوه جذب دانشجویان خارجی در واحدهای دانشگاهی، سیاست بانکی و مالی، صرفه جویی در هزینه‌ها و .. از محورهای مورد بحث در این همایش هستند.

شایانفر ادامه داد: ورزش همگانی و اوقات فراغت، ورزش قهرمانی، ورزش حرفه ای، خدمات دانشجویی و دانش آموختگان، بیمه تکمیلی دانشجویان، سیاست‌های پژوهش و فن آوری، اصلاح قانون پذیرش دانشجو، مدارس ورزشی و برنامه ریزی و تجدیدنظر در برنامه پنج ساله از دیگر محورهای مهم این همایش است.

وی افزود: همچنین در این همایش به سوالات هیات‌های امنای استانی که از طریق نمایندگان تام الاختیار جمع آوری شده است پاسخ داده می شود و امیدواریم تا با انجام همه این بررسی‌ها نقشه راه استراتژیک دانشگاه تدوین شده و مدیریت جدید را برای تحقق این راهکارها با استفاده از خرد جمعی یاری ببخشد.

شایانفر همچنین گفت: در این اجلاس بزرگ از سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس هیات امنا، سید حسن خمینی و وزرای علوم و بهداشت بهره می بریم و از خدمات سی ساله رئیس اسبق دانشگاه تقدیر می شود و در این راستا پذیرای 400 میهمان ویژه دکتر جاسبی خواهیم بود. در روز دوم نیز جمع بندی کمیسیون های تخصصی اعلام می شود و در نهایت جمع بندی نهایی دست آوردها توسط دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه و بیانیه پایانی قرائت می شوند.

آمار بازدید: 249 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image