ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور در 3 سال اخیر معادل 10 برابر 20 سال گذشته دانشگاه پیام نور کار انجام شده است

در 3 سال اخیر معادل 10 برابر 20 سال گذشته دانشگاه پیام نور کار انجام شده است

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: در سه سال اخیر معادل 10 برابر 20 سال گذشته در دانشگاه پیام نور کار انجام شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان سیدمحمد موسوی ظهر امروز در جمع کارکنان دانشگاه پیام نور ابهر اظهار داشت: دانشگاه باید روز به روز در همه ابعاد رو به جلو حرکت کرده و نباید از حرکت شتابان جامعه عقب بمانیم.

وی در خطاب به کارکنان مرکز ابهر بخشی از این ارتقا کیفیت را معطوف به توانمندسازی خود نیروهای دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: باید روز به روز توانمندتر شده و اگر کسی ادعای انجام کاری را دارد وارد میدان کار شده و دانشگاه را در پیشبرد اهداف کمک کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه در سه سال اخیر معادل ده برابر 20 سال گذشته کار انجام شده است، تصریح کرد: این ادعا نبوده و کاملا مشهود است که این اقدامات با تلاش به دست آمده است.

این مسئول پیام نور ابهر را یکی از مراکز منظم استان زنجان معرفی کرد و گفت: مرکز ابهر در تمامی حوزه ها فعالیت داشته و در اکثر کمیته‌ها عضویت دارد و نشان دهنده این است که در راس مرکز ابهر کسی است که پیگیر امور بوده و تلاش می‌کند.

موسوی با تاکید بر اینکه نباید صرفا به اعتبارات دانشگاه تکیه کرد، بیان داشت: اعتبارات دانشگاه کافی نیست و باید از اعتبارات شهرستان استفاده کرد.

وی بخش دوم از ارتقا کیفیت را بالا بردن کارآیی کارکنان عنوان کرد که در این زمینه نیز کارهای خوبی انجام گرفته است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه در حوزه کارآیی بخشی مربوط به آیین‌نامه‌ها می‌شود که با کارشناسی می توان حتی در برخی موارد به سازمان مرکزی نیز پیشنهاد داد.

این مسئول در بخش دیگری سخنان خود دانشگاه را مجموعه ای معرفی کرد که وظیفه خدمت‌رسانی را در چهارچوب آیین نامه ها و حرمت انسانی دارد، یادآور شد: رضایتمندی کسانی که از ما خدمت می گیرند مهم است و نباید دانشجو را مقابل خود ببینیم.

موسوی بر داشتن انسجام درونی و تعامل مثبت با دستگاه‌های بیرون تاکید کرد و خاطر نشان کرد: باید مسائل دانشگاه را خودمان حل کرده و باید توانمندی‌های دانشگاه را نشان دهیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور تعامل مثبت با دستگاه‌های بیرونی دارد، گفت: در مسائل مربوط به دانشگاه به صورت مستقل تصمیم‌گیری می‌کند.

لازم به ذکر است، در این جلسه که با حضور مدیران ستادی، روسای مراکز و واحدها، برگزار شد کارکنان مرکز ابهر مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و در حوزه های مختلف آموزشی، مالی، اداری و فرهنگی پرسش و پاسخ شد.

آمار بازدید: 164 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image