ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مخالفت دانشگاه تهران با برگزاري يك همايش دانشجویی

مخالفت دانشگاه تهران با برگزاري يك همايش دانشجویی

شوراي نظارت بر تشكل‌هاي اسلامي دانشگاه تهران با درخواست انجمن اسلامي دانشجويان دانشكده علوم اجتماعي دانشگاه تهران براي برگزاري همايشي با عنوان بررسي تطبيقي رويكرد وزارت علوم در دوره هاي مختلف، مخالفت كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شوراي نظارت بر تشكل‌هاي اسلامي دانشگاه تهران در اعلام دلايل اين مخالفت آورده است: بر اساس سياست‌ها و رهنمودهاي رياست جمهوري، فعاليت‌هاي حزبي نبايد در دانشگاه انجام شود.

در بند ديگر اين نامه آمده است: اگر درخواست‌كنندگان اجراي برنامه مذكور مي‌خواهند اين برنامه را داشته باشند، شايسته است با توجه به عنوان آن از مديران وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در دوره‌هاي قبل نيز جهت حضور در ميزگرد استفاده كنند.

شوراي نظارت بر تشكل‌هاي اسلامي دانشگاه افزوده است: همچنين لازم است از حضور افرادي كه داراي سابقه انضباطي و قضايي هستند در اين ميزگرد استفاده نشود.

دانشگاه تهران در خاتمه از آمادگي براي صدور مجوز برگزاري همايش "بررسي تطبيقي رويكرد وزارت علوم در دوره‌هاي مختلف" در صورتي كه از مديران دوره‌هاي مختلف وزارت علوم، تحقيقات و فناوري براي شركت در اين برنامه دعوت شود و از مدعويني كه سابقه انضباطي و قضايي ندارند بهره گرفته شود، خبر داده است.

آمار بازدید: 177 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image