ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد، تعیین کننده نقشه راه توسعه دانشگاه است

اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد، تعیین کننده نقشه راه توسعه دانشگاه است

رییس واحد رودهن دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری اجلاس شصت و هشتم دانشگاه آزاد، گفت: این اجلاس یک بحث بسیار مهم برای تعیین نقشه راه در مسیر توسعه دانشگاه آزاد در داخل و خارج از کشور است که جمع خرد ورز حاضر در آن می‌توانند به کمک هم به نتایج اثربخش و قابل قبولی در حیطه انباشت و بکارگیری دانش و تجربه برسند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر علی‌رضا ایرانبخش با اشاره به الزامات و اقتضائاتی که دانشگاه آزاد در مسیر توسعه و کیفیت سازی هرچه بیشتر دارد، ریاست دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد را تغییری مثبت ارزیابی و اظهار کرد: مجموعه مدیران دانشگاه، با در نظر داشتن این مسیر رو به پیشرفت، دست به تغییرات و جابه‌جایی‌های درست و مناسب می‌زنند.

وی با اشاره به حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در اجلاس شصت و هشتم، ازاو به عنوان مبدع و هسته اولیه تشکیل دهنده دانشگاه آزاد اسلامی طی 32 سال عمر این دانشگاه یاد کرد و گفت: وی همیشه و در تمام این سال‌ها وظیفه حمایت، هدایت و ترسیم و ارائه نقشه راه را به خوبی انجام داده‌اند.

ایرانبخش حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی و دیگر مدیران ارشد دانشگاه ازجمله دکترجاسبی را عاملی دانست که می‌تواند کمک کند تا مجموعه تجربیات و دانش تخصصی موجود، به بهترین شکل هدایت شود تا در نهایت به تعالی و تکامل حداکثری دانشگاهی که محصول انقلاب اسلامی است، بیانجامد.

آمار بازدید: 180 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image