ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی حل مشکل شهریه دانشجویان علمی کاربردی گلستان

حل مشکل شهریه دانشجویان علمی کاربردی گلستان

با پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در استان گلستان مشکل شهریه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان حل شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در روزهای گذشته که دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی در استان گلستان پس از گذراندن ترم تحصیلی در نیمسال اول برای مشاهده نمرات خود در ترم گذشته و برای انتخاب واحد در ترم تحصیلی جدید به واحدهای دانشگاهی خود مراجعه کردند با این موضوع مواجه شدند که دانشگاه اجازه مشاهده نمرات و انتخاب واحد را بدون واریز 85 درصد شهریه ترم آینده به دانشجویان نمی‌دهد.

بسیاری از این دانشجویان نسبت به این روند معترض بوده و اظهار می‎کردند که ما تمامی شهریه لازم برای ترم گذشته را واریز کردیم و در صورتی هم که بخواهیم در این ترم انتخاب واحد کنیم نیاز داریم نمرات ترم گذشته خود را مشاهده کنیم.

بستن سامانه دانشجویان و موظف کردن آنها به پرداخت 85 درصد از شهریه ترم آینده آن هم در روزهای پایانی مهلت برای بسیاری از دانشجویان مشکلات فراوانی را به وجود آورد.

پس از پیگیری‎های خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مشکل دانشجویان در پرداخت شهریه را در 22 واحد علمی کاربردی استان گلستان پیگیری کردیم و متاسفانه دو مرکز چنین مشکلی را داشتند.

حسین مومنی ادامه داد: با توجه به اینکه سامانه پرداخت الکترونیکی برای نخستین بار در کشور از مهرماه سال‌جاری اجرا شد برخی از کارشناسان در این دو مرکز علیرغم کارگاه‎های آموزشی که برای آنها برگزار شد و بخشنامه‎هایی که صادر شد توجیه نبودند و این مشکل رخ داد.

وی تاکید کرد: طبق بخشنامه جدیدی که برای تمامی مراکز صادر کردیم اعلام شد که تمامی مراکز مجاز نیستند قبل از انتخاب واحد دانشجویان سیستم شهریه را قفل کنند که دانشجو با مشکل مواجه شود.

مومنی بیان کرد: این مشکل در حال حاضر کامل برطرف شده و در صورتی که دانشجویانی با مشکلی مواجه بودند مجموعه کارشناسان دانشگاه در استان در خدمت دانشجویان هستند و می‎توانند با شماره تماس 2225583 تماس بگیرند و پاسخگوی مشکلاتشان خواهند بود.

آمار بازدید: 345 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image