ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد داوطلبان کنکور ارشد پنجشنبه و جمعه کارت جدید را دریافت کنند

داوطلبان کنکور ارشد پنجشنبه و جمعه کارت جدید را دریافت کنند

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد که داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد روزهای 24 و 25 بهمن ماه باید پرینت جدید کارت ورود به جلسه را همراه داشته باشند.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه داوطلبانی که طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 24 و 25 بهمن ماه در آزمون کارشناسی ارشد سال 93 شرکت می کنند باید پرینت جدید کارت ورود به جلسه را دریافت کنند، یادآوری کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، کارت جدید شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 از ساعت 16 روز یکشنبه 20 بهمن ماه بر سامانه سازمان سنجش قرار گرفته و تمام داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون ارشد سال آینده ضرورت دارد در این بازه زمانی به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن مشخصات شناسنامه ای و ثبت نامی، نسبت به دریافت پرینت کارت جدید شرکت در آزمون اقدام کنند.

وی ادامه داد: همانطور که اعلام شده بود پرینت کارتهای قبلی یعنی کارتهایی که هفته گذشته داوطلبان پرینت آن را از سامانه سازمان دریافت کرده بودند معتبر نیست و باطل است و داوطلبانی که صبح یا عصر فردا پنجشنبه 24 بهمن ماه یا صبح و عصر جمعه 25 بهمن ماه در آزمون شرکت می کنند حتماً باید برای دریافت پرینت کارت جدید شرکت در آزمون خود اقدام کرده باشند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، آدرس جدید محل برگزاری آزمون داوطلبان هریک از کد رشته های امتحانی آزمونهای روزهای پنجشنبه و جمعه در ذیل پرینت کارت جدید شرکت در آزمون، درج شده است.

وی تاکید کرد: بدیهی است چنانچه داوطلبی نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام نکند و با پرینت کارت قبلی به حوزه امتحانی مراجعه کند از ورودش به حوزه امتحانی ممانعت به عمل می آید.

به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاههای کشور از صبح امروز چهارشنبه در سراسر کشور آغاز شده و تا جمعه 25 بهمن ادامه دارد.

آمار بازدید: 377 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image