ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد توسعه دانشگاه آزاد با تشکیل اتاق فکر

توسعه دانشگاه آزاد با تشکیل اتاق فکر

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه‌های آزاد جنوب کشور بر تشکیل اتاق فکر دانشگاه‌های آزاد تاکید کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی به منظور توسعه و ارتقاء هرچه بهتر دانشگاه‌های آزاد در دستور کار داریم.



به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرفسور کریم زارع صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک یوم‌الله 22 بهمن به فجر آفرینان و ملت شهید پرور ایران اسلامی اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی به منظور توسعه و ارتقاء هرچه بهتر دانشگاه‌های آزاد در دستور کار داریم.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه‌های آزاد جنوب کشور ادامه داد: حفاظت از محیط‌‌ زیست، توسعه پایدار ملی، مبتکر بودن به خدمت در جامعه، حرکت در جهت تداوم اقتصاد مقاومتی، هدایت و تقویت دانشگاهیان، توسعه ایجاد جنگل‌ها و تعلیم و تربیت دانشگاه‌ها از برنامه‌های راهبردی دانشگاه‌ آزاد است.

زارع اعطای فرهنگ غنی اسلامی، حفظ کرامت در منزلت متقابل، نوآوری و خلاقیت، ارتقاء مستقر در امور فرهنگی، تعهد به اخلاق و توسعه کرسی های آزاداندیشی و توجه به نوآوری و خلاقیت دانشجویان از دیگر برنامه های مهم دانشگاه آزاد اسلامی کشور در سند راهبردی 1404 است.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه‌های آزاد استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس به موفقیت‌های این دانشگاه اشاره و اذعان کرد: این دانشگاه سه مرحله ریاست شورای اجرایی دانشگاه جهان اسلام (FUIW) و دو مرحله نیز به عنوان عضو هیات اجرایی دانشگاه‌های جهان (IAU) انتخاب شده است.

این مسئول تاکید کرد: شناسایی استعدادهای بالقوه دانشگاهیان و نخبگان به منظور توسعه علم و فناوری، پژوهش‌های کاربردی نوآور و کارآفرین در جهت تجاری‌سازی ایده‌های خلاق رویکرد اصلی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه جنوب کشور است.

زارع خاطرنشان کرد: برای تقویت پایدار دانشگاه‌های آزاد جنوب کشور به پشتیبانی دانشگاه‌های دیگر در سطح این سه استان نیاز داریم که انتظار می‌رود همکاری و همراهی دیگر دانشگاه‌ها با دانشگاه آزاد بیش‌از پیش باشد و در راستای توسعه پایدار آن‌ گام برداشته شود.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه‌های آزاد جنوب کشور بر تشکیل اتاق فکر دانشگاه‌های آزاد تاکید کرد و گفت: با تشکیل این اتاق فکر توسعه دانشگاه‌‌ها بسیار موثر و مثمر ثمر خواهد بود.

وی با بیان این‌که یک میلیون داوطلب کارشناسی ارشد و دکترا در کشور داریم که تنها 300 هزار نفر آن پذیرش می‌شوند، گفت: باید کاری کنیم که ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها بیشتر و بتوان دانشجوی خارج از کشور را جذب کنیم.

زارع بر شناسایی نخبگان در سطح کشور تاکید کرد و گفت: شناسایی افراد نخبه و پژوهش‌گر در کشور مهم و ضروری بوده و آن‌ها را باید جذب کرد.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه‌های آزاد جنوب کشور در خاتمه اذعان کرد: طی 15 سال گذشته در سطح دانشگا‌ه‌های آزاد اسلامی کشور قریب به هشت هزار نخبه و پژوهش‌گر برتر داریم که در حال حاضر سه هزار اختراع در باشگاه‌ دستاوردهای پژوهشگران جوان آزاد اسلامی وجود دارد.

آمار بازدید: 183 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image