ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد باید فضا را برای اظهارنظر نخبگان دانشگاهی در کشور فراهم کنیم

باید فضا را برای اظهارنظر نخبگان دانشگاهی در کشور فراهم کنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، بااشاره به گلایه رییس جمهوری از دانشگاهیان و با بیان اینکه توقع رئیس جمهور و دولت از دانشگاهیان این است که در عرصه‌های نقد و ارائه دیدگاهها فعالتر باشند، گفت: باید فضا را برای اظهار نظر نخبگان دانشگاهی در کشور فراهم کنیم.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، احمد دزیانیان در جشن دهه فجر و در جمع دانشجویان و کارکنان این دانشگاه با اشاره به اینکه دانشگاهیان نقش کلیدی در تداوم و تقویت انقلاب دارند، خواستار پر شور تر شدن کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه شد.

وی با اشاره به گلایه رئیس جمهور از دانشگاهیان گفت: توقع رئیس جمهور و دولت این است که دانشگاهیان در عرصه های نقد و ارائه دیدگاهها و نظرات در جامعه فعالتر عمل کنند و طبیعتا ما هم باید از این فضا استفاده و شرایطی را ایجاد کنیم که در زمینه تمام اتفاقاتی که در کشور می افتد دانشگاهیان اظهار نظر کرده و در فضایی منطقی، دیدگاهها ، راهکارها و پیشنهادات موثر را به دولتمردان منتقل کنند و دولت نیز مطمئنا از آنها استفاده خواهد کرد .

وی افزود: هم اکنون 35 سالگی انقلاب را جشن می گیریم انقلابی که از پشتوانه ای قوی برخوردار بوده و پشتوانه آن شهدای گرانقدریست که بزرگترین سرمایه زندگی یعنی جانشان را فدا کردند .

آمار بازدید: 201 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image