ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد وجود 8 هزار نخبه و پژوهش‌گر برتر در دانشگاه‌های آزاد کشور

وجود 8 هزار نخبه و پژوهش‌گر برتر در دانشگاه‌های آزاد کشور

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه‌های آزاد جنوب کشور از وجود 8 هزار نخبه و پژوهش‌گر برتر طی 15 سال گذشته در دانشگاه‌های آزاد کشور خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پروفسور کریم زارع‌ ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان نماینده تام‌الاختیار دانشگاه‌های آزاد اسلامی جنوب کشور با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به فجر آفرینان و ملت شریف ایران اسلامی اظهار کرد: باید بدانیم در دوران قبل از انقلاب کجا بودیم و الان کجا هستیم و برای آینده چه برنامه‌ای داریم.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه‌های آزاد استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر به برنامه‌های اجرایی خود در راستای توسعه و ارتقاء دانشگاه‌ آزاد اشاره و اذعان کرد: هدایت و تقویت دانشگاهیان، تعلیم و تربیت دانشگاهیان، تلاش برای توسعه ایجاد جنگل‌ها، مبتکر بودن به خدمت در جامعه، ملزم به حرکت در جهت تداوم اقتصاد مقاومتی، توسعه پایدار ملی و حفاظت از محیط زیست اهم برنامه‌های دانشگاه‌های آزاد کشور است.

وی بر وحدت حضور دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: از آرزوهای امام راحل، مقام معظم رهبری وحدت دانشگاه‌ها بوده و هست که باید نسبت به افزایش روز افزون وحدت دانشگاه‌ها بیش‌از پیش کار شود.

زارع در ادامه خاطرنشان کرد: در دانشگاه‌ها نباید وابسته به شهریه دانشجویان باشیم و باید این میزان را به نسبت کم کنیم دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است که در بعد تولید علم و کیفی بودن آن باید بیشتر کار شود.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه‌های آزاد اسلامی جنوب کشور، اعطای فرهنگ غنی اسلامی، حفظ کرامت در منزلت متقابل، نوآوری و خلاقیت، ارتقاء مستقر در امور فرهنگی و پژوهشی و تعهد به اخلاق را از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد عنوان کرد.

وی با تاکید بر این‌که حامی دانشگاهیان و نخبگان برای تجاری‌سازی، انجام تحقیقات و پژوهش‌های آن‌ها هستیم، گفت: درآمدزایی و کاهش وابستگی بودجه دانشگاه‌ها به شهریه دانشجویان همانند کاهش بودجه کشور به درآمدهای نفتی است که باید در این راستا گام برداربم و کمتر وابسته به شهریه دانشجویان باشیم.

زارع در خاتمه اذعان کرد: طی 15 سال گذشته در سطح دانشگا‌ه‌های آزاد اسلامی کشور قریب به هشت هزار نخبه و پژوهش‌گر برتر داریم که در حال حاضر سه هزار اختراع در باشگاه‌ دستاوردهای پژوهشگران جوان آزاد اسلامی وجود دارد.

آمار بازدید: 248 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image